Ga naar inhoud

Verzamelboxen Dilemma...


eriktex

Recommended Posts

Met al die verzamelboxen vandaag de dag vraag ik me dan weer af hoe ik die in mijn boekenkast moet positioneren. Normaal zet ik ze met de ruggetjes van de albums zichtbaar, want dan kun je de boekjes er nog gemakkelijk uithalen:

 

14850439541_420c29c946_c.jpg
 

Maar de achterzijde van die boxen hebben natuurlijk ook allemaal leuke plaatjes, dus zo kan het ook:

 

14666813790_6d8c58ce84_c.jpg
 

Bij de Kari Lente boxen van Bonte had ik onbewust al voor een compromis gekozen:

 

14853161552_7a4f37e05f_c.jpg
 

Tsjonge, het moderne leven zit ook vol met het maken van keuzes...wat is jullie mening?!

 

Erik

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

ik zet de mijne diagonaal/dwars alleen in een nis van mijn kast (als een object dus) - maar ik heb dan ook (nog) veel ruimte in mijn kast... ;)

 

Sommige hebben wel een mooie doorlopende rugtekening - als de box van Kobijn ooit volgeraakt bvb. zal ik die zeker met de ruggen naar de 'kijker' plaatsen. Het hangt dus een beetje van de box af...

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

ik zet de mijne diagonaal/dwars alleen in een nis van mijn kast (als een object dus) - maar ik heb dan ook (nog) veel ruimte in mijn kast... ;)

 

Sommige hebben wel een mooie doorlopende rugtekening - als de box van Kobijn ooit volgeraakt bvb. zal ik die zeker met de ruggen naar de 'kijker' plaatsen. Het hangt dus een beetje van de box af...

 

Een nagel aan zijn doodskist, die Kobijnen....

Link naar reactie

Die Kari Lente boxen zijn wel strak. De KLs moet is er met beleid in en uit peuteren.....

Mwaa, die Kari Lentes vallen wel mee qua strak - die Blake & Mortimers zaten echt helemaal vast, ik heb het 0-nummer er uitgehaald en los naast gezet maar nog heb ik moeite er eentje uit te halen...

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik zet ze met de ruggen van de albums zichtbaar, bij boeken die een slipcase hebben doe ik hetzelfde.

 

compleet off topic: Gotlib! Wat staat er in dat inedits album? Alleen illustraties of ook niet in album verschenen (Franse) gags?

Bijna 100 pagina's dik, wel wat tekeningen en covers maar verder toch allemaal verhalen. Veel waanzin waanzuit en zelfs nog een Koos Voos pagina.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...