WAdriaensen Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Dit vond ik nu zelf eens een heel toffe: FLATLIFE, de animatiefilm waarmee Jonas Geirnaert de Prijs van de Jury won op het Filmfestival van Cannes, verschijnt tien jaar later in boekvorm met de DVD er gratis bij. Lees hier meer. Quote
linthout Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ja, dat tekenfilmpje is schitterend. Ik betwijfel of het zal 'werken' als boek. Quote
WAdriaensen Posted August 21, 2014 Author Posted August 21, 2014 Ja, dat tekenfilmpje is schitterend. Ik betwijfel of het zal 'werken' als boek. Jonas zelf dacht van wel: "Ik denk ik dat de stripverhaalversie zich uitstekend laat lezen als op zich staand werk. Het verhaal met de visuele grappen blijft overeind, alleen moet de lezer al bladerend zelf het verhaaltempo bepalen." Quote
Safetyboy Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 had dat ook gezien - wist niet dat de DVD er ook bij ging zitten - schitterend nieuws (en mooier getekend dan zijn Kabouter...) Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.
Tom MDP Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ja, dat tekenfilmpje is schitterend. Ik betwijfel of het zal 'werken' als boek. In oblongformaat en dan op elke pagina de 4 kamers... misschien. Als de verschillen tussen de pagina's elke keer groot genoeg zijn. Quote
Madam Kito Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Bij het lezen van de titel dezer draad dacht ik eventjes dat het om een verstripping van de klassieker Flatland ging. Ik vroeg me al af hoe ze dat zouden aanpakken. edit: de filmversie van Flatland ziet er behoorlijk leuk uit. Quote
WAdriaensen Posted August 21, 2014 Author Posted August 21, 2014 In oblongformaat en dan op elke pagina de 4 kamers... misschien. Als de verschillen tussen de pagina's elke keer groot genoeg zijn. Dit lijkt mij oblong te zijn: Quote
Werner Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Bij het lezen van de titel dezer draad dacht ik eventjes dat het om een verstripping van de klassieker Flatland ging. Ik vroeg me al af hoe ze dat zouden aanpakken. edit: de filmversie van Flatland ziet er behoorlijk leuk uit. Ik heb die vorige maand in de VS gekocht. Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
devilcreator Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 zou ik wel kopen. Was altijd wel een liefhebber van dit filmpje. Quote
Kool Thing Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ik ga dit wel aankopen. Rabatés "Fenêtres sur la Rue" werkte ook . Rabate herhaalde daar steeds dezelfde gebouwen en dit gedurende een dag en een nacht. Heb me daar goed me geamuseerd Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
linthout Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Dit lijkt mij oblong te zijn: Amai! Da's een dikke! En Boerke zijn broer doet ook mee, dus het zal toch wel weer een must zijn! Quote
Recommended Posts