Ga naar inhoud

Stripwinkel.nl


Olsimar

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Als jong-bejaarde verzamelaar ben ik niet geïnteresseerd.

Ik wil mijn strips inderdaad op papier en bovendien komt het geheel zeer  oubollig over...

Het lijkt alsof ze alles dat je vindt in de tweedehandsbakken willen aanbieden..

Alleen al die gratis strip...

'Raadsels op Schiermeeuwenoog'...Goeie strip hoor, maar niemand zit hier nog op te wachten..

Ik hoop van harte dat ik me vergis!

Link naar reactie

'Raadsels op Schiermeeuwenoog' is wel opnieuw ingekleurd, niet zomaar een scan uit het boek. Ik heb net de nieuwe boeken van Paul Rijperman gezien en dat waren belabberde scans uit Pep.

 

Ze gaan waarschijnlijk meer doen dan PDF's dus het is afwachten, de toekomst is digitaal maar het ideale systeem is nog niet gemaakt.

Link naar reactie

Akkoord, de toekomst is digitaal maar wie wil er betalen voor scans van die oude strips ? Hoeveel mensen zouden daar in geïnteresseerd zijn ? Wie zit er op te wachten ?

Ik denk dat er niemand wil betalen voor individuele digitale strips, uit welke periode ook. Als je de keuze hebt tussen 5 euro voor een digitaal exemplaar en 10 euro voor een papieren, dan is de keuze vlug gemaakt.

 

Toegang tot een bibliotheek is wat anders (alhoewel het ook niet aan mij besteed is).

Link naar reactie

Ik denk dat er niemand wil betalen voor individuele digitale strips, uit welke periode ook. Als je de keuze hebt tussen 5 euro voor een digitaal exemplaar en 10 euro voor een papieren, dan is de keuze vlug gemaakt.

 

Toegang tot een bibliotheek is wat anders (alhoewel het ook niet aan mij besteed is).

Aan mij ook niet ... tot er een ideaal systeem komt zoals spotify voor stips en een vederlichte grote iPad. :)

Link naar reactie

Akkoord, de toekomst is digitaal maar wie wil er betalen voor scans van die oude strips ? Hoeveel mensen zouden daar in geïnteresseerd zijn ? Wie zit er op te wachten ?

 

ik zit te wachten op een drm vrije digitale versie van 2001 nights voor 5 euro. Om er maar eens ééntje op te noemen. Ik zit ook te wachten op een drm vrije digitale lone wolf and cub (niet die versie die er nu is, da's niet kopen = hebben, dat is de langdurige leaseversie)

 

 

 een vederlichte grote iPad. :)

 

als die (helaas waarschijnlijk onbetaalbare) A4 tablet er ooit komt, dan zie ik mezelf voor 80% van mijn verzameling overstappen op digitaal. Op voorwaarde dat het offline, drm vrij, kopen is hebben, ... wordt. En die tablet geen 500 euro kost (dat hoeft geen ipad te zijn hoor)

 

 

de toekomst is digitaal maar het ideale systeem is nog niet gemaakt.

 

ik ga akkoord

 

 

Voor mij absoluut niet, ik blijf liever mens.

 

Dat begrijp ik, maar ik vrees dat het een ontwikkeling is die niet tegen te houden is. Ik vermoed dat digitale strips betaalbaar gaan blijven en dat papieren versies naar de luxe richting gaan groeien. Enkel nog luxe op papier.

 

Maar buiten manga, hoeft het van mij ook niet per sé digitaal. Als ik betaalbare papieren versies kan kopen en er zou nooit digitaal komen, is mij dat ook best.

Link naar reactie

Het wordt natuurlijk één doffe ellende met al die dedi's op het scherm van je iPad...

 

Ik lees geen dédi's. En de honderduizend kopers van waspoederstrips zijn ook wel tevreden met een handtekening in een boekje van de boekenvoordeel. Maar het klopt wel wat je zegt voor dédijagers. Deze groep verzamelaars hebben geen baat bij een digitale strip. Tenzij ... de tekenaar een digitale dédi in je digitale strip kan zetten.

 

Anyway, ik ben eens gaan kijken op die stripwinkel.nl. Het lijkt me een goedbedoeld initiatief maar het ziet er erg amateuristisch uit. Er staan ook bijna geen strips op. De prijzen lijken me wel ok.

 

Maar zoals eerder gezegd, ik wacht op een A4 tablet voor ik overstap op digitale eurostrips.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...