Ga naar inhoud

Star Trek


niemand

Recommended Posts

Ik heb Star Trek New Visions 6 : Resistance ook gelezen. :) Voor ik er aan begon dacht ik ook dat Byrne had gone too boldly... soit. Maar niks is minder waar. Wat een goed verhaal weer ! Wat Byrne doet is ongelofelijk : hij schrijft goeie verhalen, laat de personages klinken zoals ze horen te klinken, en plakt dan nog foto's samen (al dan niet bewerkt met de computer) om het verhaal verstaanbaar weer te geven. En wederom lukt hij daarin. Het was alsof ik naar een aflevering heb gekeken. Zéér goed dus, nog steeds. 

 

-TrekMovie : "You really can't say enough about the way John Byrne writes for these characters."

 

-TrekCore : "Every Trek fan should have every issue of this series. With each new tale from the Oringinal Series, it's impossible tot resist getting caught up with the action and heart of that series. Always recommended."

 

Inderdaad. Ik kan deze reeks aanraden. :)

Link naar reactie

Star Trek vol. 9 : The Q Gambit vond ik ook weer goed. Q wil Kirk aantonen dat er wel no win scenario's zijn, en stuurt zijn schip 100 jaar in de toekomst. Van de Federation is geen sprake meer, de Dominion heeft het grootste deel van het alfa kwadrant ingenomen, en het Klingon rijk regeert de andere helft van het kwadrant, waaronder ook de aarde.

Goed uitgangspunt: de Dominon War en een stuk van de Klingon War uit het schitterende DS9, en ook het fantasy gedeelte van DS9 wordt niet vergeten, nl de pah-wraiths en the prophets. Allemaal logisch opgebouwd en met een zeer goeie apotheose.

Goed getekend ook, alleen jammer van de overdreven computer inkleuring. 

 

STK661973.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

STAR TREK NEW VISIONS, de zevende editie alweer...

 

Schoon boekske. Toevallig pikt dit in op een aflevering die ik ooit zag met die Guardian of Forever. Waar Mr. Seven vandaan komt weet ik niet, maar die Guardian herinner ik me.

 

Ik beleefde er het nodige plezier aan, graag gelezen.

post-503-0-14414800-1436872052_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 1 month later...

Star Trek New Visions 8 ook weer zeer graag gelezen. 

Het blijft me verbazen dat Byrne dat zo goed blijft doen: goed verhaal, de personages zijn net zoals in de reeks, en hij heeft het geduld om te gaan zoeken naar de juiste foto's om zijn verhalen te vertellen. Respect. 

Het is duidelijk een werk van en met liefde. 

Link naar reactie

Star Trek vol. 10 weer zeer graag gelezen. 

Van alle covers die ze konden kiezen, hebben ze de lelijkste gekozen, waar zitten die editors soms met hun gedachten...

De eerste twee comics zijn ook niet zo goed getekend, maar gelukkig is dat de laatste tijd een uitzondering. 

IDW begrijpt Star Trek alvast beter dan JJA dat doet, ook al gebruiken ze dan zijn 'universum'. Ik had liever nog wat TNG of DS9 comics gehad, maar all in all ben ik hier ook content mee. 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Een verhaal van het soort waar ik van hou. Alleen snap ik niet de zin van de laatste twee plaatjes op pagina vierendertig. Precies een aanzet naar iets en dan op pagina vijfendertig is het plots iets anders. Schoonheidsfoutje zeker?...

 

Wel weer graag gelezen.

 

post-503-0-93568000-1447015649.jpeg

 

En ik heb deze ook weer graag gelezen :)

Het eind van pagina 34, ik begrijp wat je bedoelt, maar Spock is natuurlijk een Vulcan, en die kunnen veel meer verdragen dan mensen. Tis maar normaal dat hij vlugger bij zijn positieven is. Zal ik maar zeggen :)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

"A ship is like a woman. She has her mysteries an' her moods. Peaceful an' calm one moment, hot as Hades the next."

-Mr. Scott-

 

Met MISTER CHEKOV als titel had ik er niet veel vertrouwen in. Maar John Byrne heeft er volgens mij weer iets moois van gemaakt. :)

 

post-503-0-91823000-1452218256.jpeg

 

Hawel ja, inderdaad. Byrne blijft dat goed doen. 

Ik vraag me af hoelang hij dit nog vol houdt. 

 

Graag gelezen. :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...