Nuwanda Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 In afwachting van de duidelijke handleiding die Koen beloofde (maar hij heeft het zo druk met berichtjes verwijderen), probeer ik hier maar eens een jpg in te voeren Quote Link to comment
Nuwanda Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Hmm, blijkbaar lukt het enkel als je bijlagen toevoegt - maar dan mag de tekening dus (zoals op het oude forum) niet te groot zijn. Andere ondervindingen zijn welkom. Quote Link to comment
Bonte Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 - Je kunt een afbeelding toevoegen als bijlage, liefst jpg of png  - met het afbeeldingsknopje, zie foto in bijlage. De link naar de afbeelding ingeven in de popup.  - en ook met copy/paste, je selecteert een foto op een andere site zoals je tekst selecteert, dan 'copy' en hier weer 'paste'. Ook tekstopmaak met links kun je zo kopiëren maar het is wat ondervinden wat wel en niet lukt.  - Voor YouTube filmpjes gewoon de link in je tekst plaatsen, niets meer. Quote Link to comment
Bonte Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Hmm, blijkbaar lukt het enkel als je bijlagen toevoegt - maar dan mag de tekening dus (zoals op het oude forum) niet te groot zijn. Andere ondervindingen zijn welkom.  Tekeningen mogen wel groot zijn als je JPG of PNG gebruikt, dan brengt het forum die wel op formaat. Dat lukt niet met PDF of andere formaten.  Dit is bv een grote foto van 2,5 MB en 3264 × 2448 pixels tijdens het opladen, automatisch op formaat gebracht naar 800 pixels breed en 75 KB. Quote Link to comment
Bonte Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Als je grote foto's wil posten bv voor drukwerk moet je die dan eerst comprimeren in een ZIP, zo blijft de foto optimale kwaliteit. Quote Link to comment
Nuwanda Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 - Je kunt een afbeelding toevoegen als bijlage, liefst jpg of png  - met het afbeeldingsknopje, zie foto in bijlage. De link naar de afbeelding ingeven in de popup.  - en ook met copy/paste, je selecteert een foto op een andere site zoals je tekst selecteert, dan 'copy' en hier weer 'paste'. Ook tekstopmaak met links kun je zo kopiëren maar het is wat ondervinden wat wel en niet lukt.  - Voor YouTube filmpjes gewoon de link in je tekst plaatsen, niets meer. Bedankt, Peter! Dat copy/pasten heb ik dus geprobeerd maar blijkt niet te lukken bij mij... Quote Link to comment
Bonte Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Bedankt, Peter! Dat copy/pasten heb ik dus geprobeerd maar blijkt niet te lukken bij mij...  Je mag niet de afbeelding kopiëren maar bv een stuk tekst met een afbeelding bij, bv dit stukje uit de amazon website.      Stand-Up Comedy   New and Future Releases   2012's Hottest Films Quote Link to comment
Bonte Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Lukt het via het invoeren van een URL? Quote Link to comment
striphooligan Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 gewoon downloaden en vanuit je eign pc weer uploaden. simpeler kan het niet........... Quote Link to comment
Campesino Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 gewoon downloaden en vanuit je eign pc weer uploaden. simpeler kan het niet........... Â Oke, juist geprobeerd wat van mijn eigen PC op e halen maar ik zie niet hoe je dat moet doen?// Help.... Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Campesino Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Â Â test Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Bonte Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Oke, juist geprobeerd wat van mijn eigen PC op e halen maar ik zie niet hoe je dat moet doen?// Help.... Â Dus niet het pad van je PC invullen, dat is enkel voor adressen op het internet dus met HTTP vooraan. Â bij "meer berichtopties" kun je foto's opladen van de PC. Quote Link to comment
Bonte Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Met welke soort afbeeldingen heb je problemen? nr 1 is met copy/paste nr 2 is met een url nr 3 is opgeladen van de computer Quote Link to comment
Campesino Posted December 23, 2012 Share Posted December 23, 2012 De server heeft een fout gegeven tijdens de upload Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Bonte Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 De server heeft een fout gegeven tijdens de upload  Welke soort afbeelding en welke fout? Quote Link to comment
Campesino Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 (Bonte ingelogd als Campesino als test) Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 de jpegs upgeload in photobucket worden niet weergegeven in showcase. Allez, vandaag toch... Ik zie enkel een link naar photobucket en dan een pagina met: this image has been moved or deleted. Terwijl het nog maar juist upgeload is... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Problem solved. Quote Link to comment
belgiumdog Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 http://C:\Users\danny\Documents\Mijn scanafbeeldingen\salomé 16-03-13\salome -1- Quote Link to comment
Yncke Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Belgiumdog, kun je eens in detail beschrijven wat je gedaan hebt? Want ergens is er iets misgelopen. Quote yncke.be Link to comment
Bonte Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Waarschijnlijk het adres van een afbeelding op een computer, zo werkt het inderdaad niet. Quote Link to comment
belgiumdog Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 ja adres van op m'n computer , ppff vroeger kon dat .  zo niet weten hoe ik dat anders kan flikken nu; ze zeggen mij via Photobucket nu ??  als het anders lukt , graag info ?? als er een ander media bestaat dan photobucket waar jullie mee werken ??  zal het dan nog eens uittesten hier dan  thanks Quote Link to comment
belgiumdog Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 testje https://picasaweb.google.com/112351021093610681019/Mons31032013?authkey=Gv1sRgCNjQ3oXX8JON9gE#5861909920658569506 Quote Link to comment
Yncke Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Je kunt ook rechtstreeks op het forum uploaden als je via "meer berichtopties" antwoordt. Daar staat een knop. Tenzij je mobiel surft) Quote yncke.be Link to comment
belgiumdog Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 ok, wist dat ik iets kon doen om die afbeeldingen erbij te plaatsten, hehe maar wist niet meer hoe . Â thanks voor de info Quote Link to comment
Recommended Posts