Jump to content

Laat Hier Uw Dialect De Vrije Loop...

Guest Kameraad Mauser

Recommended Posts

Posted

T'es allemoal wel meuelijk, moar kanne kik doar uek nie an doen da kik ier eboor'n benne. Mijn gast'n klab'n gien Oalters nie mier. Ze vroa'n almets ne kier veu te klab'n gelik mémé. En ton moe'n ze laë'n, vanèëns.

Kmoe zeë'n dak da wel nie gemakkelijk vinne, dialect schrijv'n.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted

Ig vrueg mig dan wir oaf: Yncke hèt zjè oog zo van dai sjau sjoon sjun in oer sjunsjoap stun ? En beste dan oag alted zoe an't tettele om te kieze?

Posted

ik verstoa u oltijd tot oalverwege, moatons zoek nie weetn woarover dajet èt

Trek het oeg ni oan. t'is toch allemoal mèr pumpkeskal.

Waai zietet aut aanes?

Posted

Ig vrueg mig dan wir oaf: Yncke hèt zjè oog zo van dai sjau sjoon sjun in oer sjunsjoap stun ? En beste dan oag alted zoe an't tettele om te kieze?

Nink. E poar vo de zomer, e poar vo de wienter, e poar vo 't tusschenseizoen en 't were zeht wuk dank andoen.

Posted

Mien kienders verstoan of klappen gin dialect. Mun shoanmoeider vroeg nie lang gleden of ze stuuten wilden eten. Ze verstoen da nie...

Theburt da zut proberen mor trekt er nie up. K klappen kik biena gin Brugsch.

Ik vin'n da spietih. Ik zin ook in 't AN up 'ekwikt, en je kut 't loater noois me helehans juste leer'n.

Posted

Juust. Mien oeders klapten shoon ABN en azzò ... dur wòrren kienders in mien shoolleu die dahten da kik van Olland kwamn. ;)

En o'k a vakansejob an'n, da'k e dikke nekke an'n omda'k hin dialect klaptihe.

Posted

Menschen peizen rappe da jup undur neereu kiekt.

Da's wo. Zider meuh'n ol lach'n dan ze wil'n me d'ingenieurs, mo past up oj je hie a stoem kluchtje over nunder makt. Je hoat meuh'n oor'n. :s

Posted

How ze zot. Azzekik undertittelt mut wunne, dan zender hie veul dieda is laangst mutte gon bij hunne miejester Nederlands.

nui verstoak ui. Da moe nie ondertitlt worn, zè

Posted

Ja, ik moest zelf al hard nadenken hoe men het hier zou zeggen. Toen ik hier in de buurt Nederlands volgde (secundair), zei mijn leerkracht vaak "het is gegeten, niet geëten" of andere fouten die mensen hier blijkbaar maken en ik dacht steevast "Wie zegt zulke dingen?!"

da wel !