Ga naar inhoud

Nieuw Stripmuseum In Dordrecht


P3TJQ

Recommended Posts

Ik had in Breda al een flyer gekregen, toen was het nog niet definitief en werd de locatie nog niet met name genoemd. Kort daarna bezocht ik Meermann in Den Haag en het was wel duidelijk dat daar geen plek meer is.

 

Nou ja Dordrecht toch de mooiste stad van het land :e005: . Daar komen tal van toffe gasten vandaan. Ik wens ze veel succes en ga t.z.t. wel eens kijken.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Dordt trekt wel steeds meer toeristen.

In het verleden werd door stripwinkel Sjors nog wel eens een stripbeurs georganiseerd, maar dat is lang geleden.

Tegenwoordig heb je nog wel een grote boekenmarkt, het Dordrechts Museum ligt om de hoek en stichting Diep gaat ook een museum beginnen in 't Hof eveneens op een steenworp afstand (letterlijk als figuurlijk genomen).

Dus misschien wel een goede keuze....

Link naar reactie

Hoe rotter het wordt. We hebben een paar keer lekker gegeten in dordt. Nu weet ik niet of Erik een moeilijke eter is die de meest exquise gerechten en liflafjes wenst.......

 

Voor een aardig stuk vleesch

 

http://grandcafehetgerecht.nl/Het_gerecht/Restaurant.html

 

Voor mediteraans: Zest, nu lees ik net op internet dat dat restaurant failliet is dus wellicht heeft Erik dan weer gelijk :e001:

Link naar reactie

Hoe rotter het wordt. We hebben een paar keer lekker gegeten in dordt. Nu weet ik niet of Erik een moeilijke eter is die de meest exquise gerechten en liflafjes wenst.......

 

Voor een aardig stuk vleesch

 

http://grandcafehetgerecht.nl/Het_gerecht/Restaurant.html

 

Voor mediteraans: Zest, nu lees ik net op internet dat dat restaurant failliet is dus wellicht heeft Erik dan weer gelijk :e001:

 

Ik eet (vrijwel) alles hoor...rondom stripwinkel Sjors zitten tegenwoordig ook wel aardige eettentjes.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...