Ga naar inhoud

Babes! (Nsfw)


Olsimar

Recommended Posts

  • 1 month later...

Struyf as in 'Annemie Struyf'?

 

Djeez, das eerder een endorsement voor Ellen Page dan wat anders...

Het is een trofee voo de grootste moraalmiereneuker van de week. Cameron heeft hem ook al gehad voor zijn internetcensuur. Dat van Ellen Page ging erover dat ze zat te klagen over vrouwen die enkel gecast worden voor hun uiterlijk, terwijl zij haar ganse carriere nog niets anders gedaan heeft dan mooi zitten wezen en leuke snoeten trekken :)
Link naar reactie

Het is een trofee voor de grootste moraalmiereneuker van de week. Cameron heeft hem ook al gehad voor zijn internetcensuur. Dat van Ellen Page ging erover dat ze zat te klagen over vrouwen die enkel gecast worden voor hun uiterlijk, terwijl zij haar ganse carriere nog niets anders gedaan heeft dan mooi zitten wezen en leuke snoeten trekken :)

Dan spreekt dat krijswijf (Struyf dus) uiteraard enkel over X-Men Last stand. Ze heeft overduidelijk de rest van haar filmografie (die toch al redelijk uitgebreid is) nog niet echt goed bekeken...

Zelfs Juno, Inception, Smart People en Whip It, haar meest 'mainstream' films, zijn een far cry van wat Hollywood normaal produceert. Hoe komt het meest irritante kutwijf ter wereld (opnieuw Struyf) op die zever? Het zijn dat soort vrouwen (ze schrijft voor de Ché begot), nog meer dan die latex bimbo's die hier de revue passeren, die het vrouwelijk geslacht in een achtergestelde positie houden. Hoe moet ik iemand die tante nonnekes ophemelt serieus nemen? Ik krijg daar Kameraad Mauser gevoelens van... 

 

Er moet dringend nog eens een echte feministische opstand komen...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Euuuuh daar is duidelijk een gevoelige snaar geraakt :e010:

 

Even ter verduidelijking. De Struif-pruim is iets uit P-magazine

 

Lien%204x3.jpg

 

Het is genoemd naar Annemie Struyf omdat ze die inderdaad een irritante moraalzwetsster vinden.

 

Over Ellen Page spreek ik mij niet uit, ik heb enkel X-men gezien. Romantische komedies/dramas zijn niet mijn ding.

Link naar reactie

Euuuuh daar is duidelijk een gevoelige snaar geraakt :e010:

 

Even ter verduidelijking. De Struif-pruim is iets uit P-magazine

 

Lien%204x3.jpg

 

Het is genoemd naar Annemie Struyf omdat ze die inderdaad een irritante moraalzwetsster vinden.

 

Over Ellen Page spreek ik mij niet uit, ik heb enkel X-men gezien. Romantische komedies/dramas zijn niet mijn ding.

 

Ellen Page heeft wel wat meer gedaan.

THE EAST gaat over ecoterrorisme, Hard Candy over pedofilie, Super over vigilantes en eenzaamheid, Whip It over conformeren, The Tracey Fragments over verantwoordelijkheid, Mouth to Mouth over sektes.

Het is niet omdat ze een vrouw is dat ze in romantische films hoeft te spelen. Foei, zwendel, je valt voor dezelfde stereotiepen als P-magazine.

 

En ja, ik heb een paar pet peeves. Censuur en feminisme, I get all riled up about that.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...