marioboon Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Gebaseerd op een echte jaren 70 spaghetti western poster die perfect paste met mijn setting. Ik wil er een echte affiche van laten drukken 60x80 als ik 10 voorinschrijvers vind. meer info op mijn FB: https://www.facebook.com/Doomsday.comic Quote
Yncke Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Een geslaagde poster, in ieder geval. (Al doet een URL wel een beetje van het retrogevoel af. ) Quote yncke.be
Guest Kameraad Mauser Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Cannibal Holocaust verzinkt in het niets, naast deze. Quote
marioboon Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 Een geslaagde poster, in ieder geval. (Al doet een URL wel een beetje van het retrogevoel af. ) Dat knip je er maar van af hee ;-) Quote
Yan Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Mooie compositie, Mario. Ook mooi werk van de inkleurster (alhoewel ik me afvraag of er niet beter een andere kleur dan het paars werd gekozen). Quote It could be worse, it could be raining !
marioboon Posted June 27, 2015 Author Posted June 27, 2015 Mooie compositie, Mario. Ook mooi werk van de inkleurster (alhoewel ik me afvraag of er niet beter een andere kleur dan het paars werd gekozen). Ik heb schaamteloos het kleurenpalet en de compositie gestolen van de affiche van de film "Death comes to town" dus, daar heb ik niks mee te maken gehad Quote
Yan Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Ik dacht het al, maar toch een goed oog voor compositie (ik pik soms ook hier en daar eens iets ) Quote It could be worse, it could be raining !
Theodoor Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Ik heb schaamteloos het kleurenpalet en de compositie gestolen van de affiche van de film "Death comes to town" dus, daar heb ik niks mee te maken gehad Op internet vind ik deze filmaffiche niet terug. Via Google afbeeldingen leverde de zoekopdracht "Death comes to town" heel ver in de resultatenlijst een lijkende filmposter op maar dan wel die van "Big Trouble in Little China". Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)
Bertin Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Ik vind hem heel goed gelukt. Op die oude filmposters en VHS-banden stonden vroeger nogal eens explosies, gevecht scenes en helicopters etc. afgebeeld die helemaal niet in de film zaten. Quote http://studiobertin.nl
Recommended Posts