Ga naar inhoud

Comic Groentje


Recommended Posts

In Gent: Worlds End Comics in de Overpoortstraat. Heel veel keuze, en men kan advies geven.

 

Wat aanraden betreft... Er zijn veel reeksen en veel genres. Misschien eens aangeven wat je het meest interesseert.

Ik ben indertijd begonnen met comics door de Vertigo reeksen te lezen, Preacher, Hellblazer, Transmetropolitan, Sandman, enz. En Sin City.

Pas later ben ik Batman en andere superhero beginnen lezen.

Link naar reactie

Ben ook al gevallen voor Crossed.

 

Van Batman kan ik je het geweldige het Hof der Uilen aanraden: http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=3096

En hier vind je een aardig Batmanoverzicht: http://www.stripspeciaalzaak.be/Toppers_Batman.html

Soms vind ik Crossed echt hilarisch grappig. Als de humor de vunzigheid overschrijdt heb ik geen probleem met die reeks.

Andere delen vind ik weerzinwekkend en gewoon rot slecht.

Er is zoveel verschil dat ik niet begrijp dat er mensen zijn die dat allemaal goed vinden...

Als ze elkaar de kop inslagen is het blijkbaar een prima boek voor jullie?

Link naar reactie

Soms vind ik Crossed echt hilarisch grappig. Als de humor de vunzigheid overschrijdt heb ik geen probleem met die reeks.

Andere delen vind ik weerzinwekkend en gewoon rot slecht.

Er is zoveel verschil dat ik niet begrijp dat er mensen zijn die dat allemaal goed vinden...

Als ze elkaar de kop inslagen is het blijkbaar een prima boek voor jullie?

 

laat ik dan voor wat tegengewicht zorgen, ik vind crossed niet zo goed, ik ben dan ook eerder voor strips met wat meer serieuzere ondertoon, ik kan er ook niets aan doen. ook empowered of the boys waren geen reeksen voor mij. preacher en chew, toch ook met hun grappige momenten, dan weer erg wel, maar daar primeert verhaal dan weer meer vind ik.

Link naar reactie

Crossed is ook niet echt mijn ding. Ik heb de eerste trade gelezen en daar hou ik het ook bij.

Niet dat ik het slecht vind maar ik heb weinig affiniteit met splatter/gore horror. Ik zeg niet dat Crossed enkel dat is, wat ik wel zeg is dat die brutaliteit de basis is voor de vertelstructuur.

 

Hoewel ik ook niet gek ben op zuivere cheesecake vind ik Empowered dan weer wel goed. Blijkbaar heb ik een kleinere weerstand tegen sexy, sexy bibliothecaressen en taalgebruik wollig. ;)

 

Om terug ter zake te komen: cheapcomics doet zijn naam alle eer aan (en superbe klantvriendelijkheid), World's End in Gent is een zeer goede winkel (ruime keuze, vriendelijke verkopers) en vaak kost een omnibus geen geld.

 

Reeksen aanraden is moeilijk zonder te weten wat je anders graag leest. Maar geen paniek, er is voldoende keuze en nog voor elke smaak ook!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...