Ga naar inhoud

Inkleuring


Bertin

Recommended Posts

Je bent een paar stukjes vergeten, maar verder is het niet slecht. Ik vind het leuk dat het geen gewone platte inkleuring is. Wat me wel stoort zijn die bewegingslijntjes. Ik hou er niet van als inkleurders duidelijk met de penseelinstelling aan de slag gaan.

Link naar reactie

Ik vind het niet echt een meerwaarde bieden, deze stijl zie ik liever in zwart-wit (of blauw-wit, zoals je eerdere tekening). Als je het toch inkleurt, zou ik voor een beetje meer variatie zorgen, bijv. het onderscheid in kleur tussen de muur en de vloer duidelijker maken, die kabel er wat meer laten uitkomen. En inderdaad, die grondschaduw/bewegingslijn doet vreemd aan.Plus ik vind een roze robot een beetje... euhm... bizar :) Tenzij het natuurlijk een verhaalelement is.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Zelf ben ik niet zo'n liefhebber van dit soort inkleuringen, Photoshop ligt er te dik op. Je tekeningen zijn veel mooier in z/w, je zal waarschijnlijk nog veel leren qua inkleuring zodanig dat wanneer je aan het einde van je boek bent je de eerste helft weer opnieuw zal willen doen. Dus best eerst je kleur-stijl zien te vinden voordat je een compleet verhaal inkleurt.

Link naar reactie

Mij stoort het een beetje dat je voor sommige stukken een lichte gradiant/overgang gebruikt zoals bij de dozen maar op andere stukken dan wel meer vlak werkt en een harde schaduw gebruikt, zoals de blauwe broek. Kies 1 van de 2 technieken en blijf dan bij die keuze (persoonlijk zou ik de vlakke kleuren en harde schaduw aanraden maar dat is ook vanwege mijn eigen voorkeur en smaak natuurlijk) 

De tekening op zich is wel leuk :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...