shakeitupguy Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Mooie namen voor een eerste editie : Tillier, Yslaire, Petiqueux, Xavier, Janry, Batem, Grenson, Aouamri http://www.olln.be/diagonale/pressediagonalebd2015.pdf Quote Link to comment
Campesino Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Even voor de duidelijkheid. De hier genoemde beurs is niet hetzelfde als "Fête De La Bd / Stripfeest Brussel 4/5/6 September 2015" ???? Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Warson Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Even voor de duidelijkheid. De hier genoemde beurs is niet hetzelfde als "Fête De La Bd / Stripfeest Brussel 4/5/6 September 2015" ???? Nee, klopt. Deze is in Louvain-La-Neuve (ong. 30 km van Brussel) en de andere is dus in Brussel zelf. Dit festival isblijkbaar gekoppeld aan een stripprijs van de (Franstalige) krant Le Soir. Tussen de genomineerden zitten er ook nog heel wat mooie namen (Loisel & Tripp, Boucq, Alex Alice, ...) en de winnaar komt ook af. Signeersessie is blijkbaar wel enkel op zondag 6 september! http://www.prix-diagonale.be/ Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Tweetie Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Signeersessie is blijkbaar wel enkel op zondag 6 september! Maar misschien geven ze de tickets al wel op zaterdag uit Quote Link to comment
Veto Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Wow ! In Nederland ook stripbeurs dat weekend... Dat wordt moeilijk kiezen voor de dédijagers !! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 Ja, maar gaat het in NL ook om diagonale strips? Neen? Dan is de keuze snel gemaakt. Kan iemand mij dat 'Diagonale' uitleggen? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted July 29, 2015 Author Share Posted July 29, 2015 Dat is gewoon de naam van het festival :-p Quote Link to comment
Tweetie Posted July 29, 2015 Share Posted July 29, 2015 "Le Prix Diagonale" is een stripprijs die sinds 2008 wordt uitgereikt. En nu heeft heeft een burgemeester daar een heel stripfestival aan opgehangen. Quote Link to comment
jbsjj1 Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 volgens mij rust er een vloek op strips in de buurt van het hergé museum dit jaar geen kuifjes markt op de beurs vandaag 6 exposanten en hun moeder geen tekenaars en niemand die iets over de organisatie kan vertellen gemiste kans Quote Link to comment
Snow Leopard Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 volgens mij rust er een vloek op strips in de buurt van het hergé museum dit jaar geen kuifjes markt op de beurs vandaag 6 exposanten en hun moeder geen tekenaars en niemand die iets over de organisatie kan vertellen gemiste kans Een dag te vroeg aanwezig geweest misschien? Advies: morgenmiddag nog een keer proberen..... Quote Link to comment
Recommended Posts