mojo Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Net het geweldige Daytripper herlezen. De HC doet de tekeningen en het verhaal nog beter tot zijn recht komen. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
mojo Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 Ondertussen werd er een nieuwe graphic novel van hen aangekondigd, Two Brothers. Terwijl het grootste deel van Daytripper door Moon werd getekend, lijkt Bá nu het tekenwerk op zich te nemen: http://comicsalliance.com/fabio-moon-gabriel-ba-two-brothers-dark-horse/ Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
nobody Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Ik heb die niet besteld. Eerst wel, maar daarna weer geannuleerd. Kweet niet meer waarom. Ik zal wel zien als-ie in de SSZ ligt. Quote Link to comment
nobody Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Daytripper en De:TALES vond ik zeer goed, zie de ouwe draad, in verschillende posts http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=9711 Quote Link to comment
Timhardt Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Daytripper de sc weer weggedaan en de hc is onderweg. Ik doe dat niet zoveel, maar voor een verhaal als Daytripper dus wel Two brothers ziet er zeker interessant uit Quote Link to comment
mojo Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 Die DE:Tales heb ik nog niet gelezen. Moet ik toch eens opzoeken. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
mojo Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 Daytripper de sc weer weggedaan en de hc is onderweg. Ik doe dat niet zoveel, maar voor een verhaal als Daytripper dus wel Ik doe dat ook zelden en in dit geval was het door omstandigheden (had mijn TPB examplaar aan mijn zus gegeven die naar Australië is verhuisd), maar Daytripper zou eigenlijk enkel in die HC uitgave mogen bestaan. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Marinelli Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Ik ben ook benieuwd naar Two Brothers, na de fijne verrassing die Daytripper toch wel was. Quote Link to comment
Timhardt Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 en DE:tales is ook een aanrader, helemaal anders van inslag, maar erg geslaagd, al kostte het me 2 leesbeurten om dat in te zien Quote Link to comment
MartinMnd Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Daytripper is een van m'n favoriete comics. Fantastisch! Ik moet DE:Tales ook nog een keer aanschaffen. Hoe is Umbrella Academy? Quote Link to comment
Chimi Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Daytripper is een van m'n favoriete comics. Fantastisch! Ik moet DE:Tales ook nog een keer aanschaffen. Hoe is Umbrella Academy? Umbrella Academy vond ik maar niks. De tekeningen waren natuurlijk wel goed. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
nobody Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Ubrella Academy is zonder veel toeters of bellen zomaar stopgezet. De eerste bundel was nog ok, maar de tweede stond me niet aan. Nee. Laten we ook het schitterende Casanova niet vergeten! Quote Link to comment
mojo Posted October 1, 2015 Author Share Posted October 1, 2015 Interview met de broers over hun nieuwe GN. Ik heb het nog niet gelezen. http://www.comicbookresources.com/article/ba-and-moon-do-things-differently-with-two-brothers-graphic-novel Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
linthout Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Die eerste bundel van Umbrella Ac. was magistraal. (de tweede niet gelezen maar ooit komt het ervan) De eerste bundel magistraal vinden en de tweede jaren laten liggen...ZO ken ik je weer! :e005: Quote Link to comment
Guest bazarov Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Beide Umbrella Academies graag gelezen. Ze zijn allebei zeer goed getekend, de eerste vond ik iets beter... of wat het omgekeerd? Herlezen gaat dit probleem oplossen. Quote Link to comment
Recommended Posts