jerommeke Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 blijkbaar is kiala veranderd naar Ups, met gevolg dat je, wanneer je wenst te betalen in de kiala winkel de kosten van 4.50 euro verhoogd worden naar 4,86 euro. Dit wordt zomaar gewijzigd zonder dat je als klant voordien verwittigd werd. Tevens is de werkwijze hierdoor ook volledig gewijzigd. Wat zijn jullie ervaringen hiermee ? Quote Link to comment
JPAR Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Dat was toch bekend dat zij samen zijn. Staat al vanaf 2014 op de website. https://www.kiala.nl/kiala-en-ups-beginnen-deze-zomer-met-co-branding Dat het tarief bij betalen op het kialapunt verhoogd is kan ik zo snel niet vinden. Ik reken altijd online af en dat tarief is nog steeds gelijk. Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Wat bedoel je met "online afrekenen"? Dat je het geld online op hun rekening stort? Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
JPAR Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Betalen via ideal. Dan print je zelf een label en die plak je op de doos. Vervolgens lever je het pakketje af. Quote Link to comment
Bonte Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Damn, ik hoop dat ze m'n favoriete verzendmethode niet verneuken daar bij UPS, prijs voor betaling in de winkel is inderdaad verhoogd. Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Betalen via ideal. Dan print je zelf een label en die plak je op de doos. Vervolgens lever je het pakketje af. Momenteel heb ik altijd zelf het label afgeprint, en betaald bij afgifte van het pakje. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Peter Motte Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Ik heb het eens getest. Of je betaalt onlilne, of ze sturen je naar dat UPS-gedoe. Ik vind het geen verbetering. Dat zal hun klanten kosten. Mijn eerste pakjes kostten me slechts 4 euro, en dat is misschien twee jaar geleden. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
JPAR Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Misschien in Belgie anders dan in Nederland? Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Misschien in Belgie anders dan in Nederland? Ik heb het in België getest. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Recommended Posts