Ga naar inhoud

Belgische Caitlyn


Gast Ben

Recommended Posts

Valt me wel op dat een geslachtsverandering steeds makkelijker en vroeger gebeurd....staat daar eigenlijk een minimum leeftijd voor?

Vanaf 12 jaar kan er begonnen worden met de extreme hormonenkuur waardoor de penis of borsten niet volgroeien, na een tijdje is dit onomkeerbaar dus is de minimumleeftijd eigenlijk 16 jaar. De operatie zelf kan dan vanaf 18 jaar.

 

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2084662/britse-jongen-12-wil-jongste-transseksueel-ooit-worden.html

 

-----

Aan het begin van de puberteit krijgt een transgender kind puberteitremmers zodat het lichaam (bij meisjes) geen borsten ontwikkeld en ze niet ongesteld worden. Biologische jongens zullen geen mannelijke haargroei krijgen en ook de penis etc. krijgt geen volwassen afmeting.

Als de persoon in kwestie 16 jaar is wordt begonnen met crossover hormonen. Biologische meisjes krijgen testosteron, biologische jongens oestrogeneen.

Als dit eenmaal in werking is gezet is het proces onomkeerbaar.

Na 2 jaar , dus op 18-jarige leeftijd, wordt dan begonnen met het operatieve gedeelte.

-----

 

Het gaat dan niet altijd over kinderen die vinden dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren maar ook dubbelslachtigen, die worden geboren met kenmerken van 2 geslachten en dan wordt soms een verkeerde keuze gemaakt bij de eerste geslachtsoperatie. Dus geslachtsveranderingen kunnen plaats vinden als baby (die niet vruchtbaar is), tegenwoordig wachten ze wel wat langer denk ik tot duidelijk is wat ze in de kuip hebben.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Alleen al het idee dat het genetisch is is te bezopen voor woorden. Dus bij zijn ouders etc zitten dus ook transgenders? Genetisch brute pech? Hoe verzin je het? Hetzelfde als verlamd of blind geboren worden? Hoe smakeloos kan je worden hier?

 

Wat is er nou verkeerd aan het stellen dat iemand die blind geboren pech heeft gehad? Of iemand die met vrouwelijke hersenen geboren werd in een mannelijk lichaam ( want daar komt die genderproblematiek nogal veel op neer)?

 

Ik beschrijf hetgeen wat gebeurt in de natuur en jij vindt dat ik smakeloos ben...Ik doe dat niet met opzet, ik beschrijf gewoon wat er zo allemaal voorkomt in de natuur. Niemand wil dat. Het gebeurt gewoon, of mensen dat nu willen of niet. Zo zit de natuur in elkaar, een blinde kracht die met niets of niemand rekening houdt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...