Rozekoekuh Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Een maandje of zo geleden ben ik begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe serie; Jurre, Sjoerd en Reindert. Het gaat om losse stroken, die onderling wel een verband hebben, maar die los ook leuk zouden moeten zijn. ik ben benieuwd wat de meningen zijn! Quote
ivo Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Leuk, maar een beetje qua stijl "Hollands marginaal" ;-). Je gebruikt wel telkens dezelfde vlak (op zich een leuke gimmick), wat wel aantoont dat het er opzettelijk is opgezet... Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be
Rozekoekuh Posted October 17, 2016 Author Posted October 17, 2016 Ivo, bedankt voor je commentaar. Kun je uitleggen wat je bedoelt met Hollands Marginaal? Te eenvoudig of kaal getekend? Quote
PanzerOfTheApes Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Ik vind het top, voor mij mag het nog extremer, dan val je pas op. Quote
Kristof Berte Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Niet kwaad. Eigen stijl, eigen wereldje en grappen boven de middelmaat met een paar hele leuke. Ik zou het lezen. Enkel die "sarcovaag", dat had ik toch echt niet gedaan Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Tweetie Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Best leuk. Sommige grappen zijn beter dan anderen. Die met " mijn eigen ijscokar" werkt niet meer zodra je er een andere strook voorzet. Voor m'n gevoel is de hond te normaal en heeft hij te weinig uitgesproken kenmerken. Quote
Rozekoekuh Posted October 18, 2016 Author Posted October 18, 2016 Bedankt voor de tips; daar kan ik wat mee! Hier nog eentje; Quote
Timothy van Damme Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Waar blijven de updates? Need me some more Rozekoekuh! Quote
Recommended Posts