nobody Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 Derde ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A the pope B Deze heb ik speciaal voor de cover gekocht (Casterman 2015). Zwendel Link to comment
nobody Posted January 2, 2017 Author Share Posted January 2, 2017 Beide mooi, en ik stemde steeds op beide in vorige rondes. Nu haalt B het, nipt. Link to comment
Timhardt Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Grappig. Met die clif is de ene toch duidelijk geïnspireerd op de andere. Ik kies voor het origineel. Link to comment
Rik Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Beide mooi, en ik stemde steeds op beide in vorige rondes. Nu haalt B het, nipt. Zelfde maar dan met A Omnia mutantur nihil interit Link to comment
nobody Posted January 2, 2017 Author Share Posted January 2, 2017 Ik had eerst A getypt, maar B is toch nog net iets mooier, duisterder, gestoorder. Maar ik moest me niet schuldig voelen, ik wist zo welke het zal halen. Link to comment
nobody Posted January 2, 2017 Author Share Posted January 2, 2017 Grappig. Met die clif is de ene toch duidelijk geïnspireerd op de andere. Ik kies voor het origineel. HAHAHAHA Er zijn nog veel zo'n (oudere) covers en posters, hoor. Happy 2017 trouwens Link to comment
Zwendel Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Wie de Cliffhanger uitgevonden heeft weet ik niet Hiet zijn in ieder geval twee covers die mij opgevallen zijn. En in het ene geval heeft het mij aangezet om het niet te kopen omdat het op een sentimenteel en nostalgisch verhaal wees. In het andere geval wel vanwege de dreiging en de belofte op een spannend apocalyptisch verhaal. Maar ik weet ook wel welke gaat winnen Link to comment
Rik Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Wie de Cliffhanger uitgevonden heeft weet ik niet Actrice Pearl White in de film" the perils of Pauline "uit 1937. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Zwendel Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Actrice Pearl White in de film" the perils of Pauline "uit 1937. Verdorie, en ik maar denken dat het Rocky was Link to comment
Rik Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Verdorie, en ik maar denken dat het Rocky was Rocky Tuhuteru? Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Zwendel Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Rocky Tuhuteru? Ik heb moeten googelen Link to comment
Rik Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Ik heb moeten googelen Dan moet het Rocky Mountains zijn, daar zijn genoeg cliffen... Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Kristof Berte Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Overduidelijk A EDIT: ik had nog niet gestemd toen ik het bovenstaande typte, blijkt dat het inderdaad overduidelijk A wordt EDIT 2: Aangezien ik toch net bezig was met dédicaties te maken voor bestellingen en een beetje inspiratie altijd welkom is ... 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Simon Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Overduidelijk A EDIT: ik had nog niet gestemd toen ik het bovenstaande typte, blijkt dat het inderdaad overduidelijk A wordt EDIT 2: Aangezien ik toch net bezig was met dédicaties te maken voor bestellingen en een beetje inspiratie altijd welkom is ... 20170102_140703_resized.jpg Kathy heeft sjans! Mooie tekening! Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Gekozen voor A. Het zijn 2 mooie, gelijkaardige coverstory, maar die fantastische lichtblauwe hemel hè... Link to comment
Recommended Posts