Jump to content

[Derde Ronde (3)] Cover 47 Vs. Cover 34


nobody

  

70 members have voted

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      29
    • B
      41


Recommended Posts

Derde ronde. 

 

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-54450900-1477850279.jpg

 

bazarov

 

 

B

post-585-0-95378500-1477460136.jpg

 

Tweetie

Link to comment

B!

Hoe langer ik naar cover A kijk, hoe meer moeite ik heb met die vliegende eenhoorn cq. inktvlek....

A!

Ik heb het ook moeilijk met die vliegende eenhoorn cq. inktvlek, maar hoe langer ik naar cover B kijk, hoe meer moeite ik heb met dat 'deel 1' dat zo lelijk tegen de horizon kleeft.

Link to comment

Gibrat kan fantastisch mooie plaatjes tekenen, maar dat meiske dat daar met haar witte handschoentjes tientallen meters boven de grond hangt aan een paar gammele ijzers, met een sterke wind (zie haar en jas) en toch naar de lens kijkt alsof ze de nieuwe catalogus van de 3Suisses wil aanprijzen, dat klopt gewoon niet.

 

Ik kies A

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link to comment

Gibrat kan fantastisch mooie plaatjes tekenen, maar dat meiske dat daar met haar witte handschoentjes tientallen meters boven de grond hangt aan een paar gammele ijzers, met een sterke wind (zie haar en jas) en toch naar de lens kijkt alsof ze de nieuwe catalogus van de 3Suisses wil aanprijzen, dat klopt gewoon niet.

 

Ik kies A

 

Voila, ik wou ook zoiets schrijven, maar ik wacht gewoon tot iemand anders het doet, die dat beter kan. 

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.








×
×
  • Create New...