nobody Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Derde ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A De wapenmeester. Deze cover geeft een epische strijd aan. Spreekt me daarom erg aan. JPAR B Dit vond ik destijds ook een hele mooie cover, die me op de een of andere manier sterk aan de stijl van Mucha deed denken. De weerspiegeling in het water maakt de tekening wat druk, maar geeft tegelijk een extra dimensie aan de tekening. De Wortel Link to comment
nobody Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Steeds voor beide gestemd. Nu zonder twijfel: A! Link to comment
Kool Thing Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Zonder twijfel A. Die weerspiegeling in het water - overdaad!! - heeft me steeds geërgerd bij B Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Rik Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 A! Omnia mutantur nihil interit Link to comment
SPeeDy Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 B! Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
sjaakie Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 A maar geen winnaar vanaf het begin gewoon geluk met de loting Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Ik vind beide covers maar matig. Toch maar op a gestemd Link to comment
Recommended Posts