Yncke Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 Derde ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Boekenmagazijn B Laat ik niet met de geijkte iconische covers komen, die vast hoge ogen zullen gaan gooien (re. ook de wedstrijd van de SSZ kort geleden: Het Gele Teken als winnaar, Kuifje covers etc.), dus hieronder alvast een cover die mij opviel vanwege het mooie kleurgebruik (o.a. de schaduwen) en de (vakantie)vrolijkheid die ervanaf straalt. JJL yncke.be Link to comment
Tweetie Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Het meest duidelijk duel uit ronde 3. Link to comment
Zwendel Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 B heb ik altijd al een verschrikkelijke tuttebel cover gevonden. A dus. Link to comment
Yncke Posted January 9, 2017 Author Share Posted January 9, 2017 Ik vind deze een moeilijke keuze. A heeft zo'n toffe zwier, maar B geeft mij een zomers gevoel. Moest het warm zijn dat de kraaien gapen, ik zou misschien anders kiezen, maar ik stem voor B. yncke.be Link to comment
gedo Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Mijn inziens onbegrijpelijk hoe sommige covers tot de 3de ronde geraken waar aan de andere kant parels aan de zwijnen worden gegeven. Mijn keuze: B Link to comment
Marinelli Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Hoewel de cover wat minder is, vind ik 'Verzwelg me' zeker en vast een straffere strip dan Mooie Zomers ... Zeker het ontdekken waard. Link to comment
sjaakie Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Ik heb verzwelg me naar aanleiding van de cover ingekeken. Maar zag er niet uit als iets wat ik voor mijn plezier lees. Link to comment
Recommended Posts