Ga naar inhoud

Steven Dupré's Kaamelott


Recommended Posts

Een Facebook-pagina vind ik niet, en op zijn website wordt al een tijdje niet meer ge-update, vandaar hier de vraag (en misschien leest hij wel mee): Is er iemand die weet hoe het zit met Kaamelott?

 

Er waren wat problemen met de scenarist die er geen zin meer in had, en zich op andere zaken focuste, maar bij mijn weten was het 8ste deel toch ver gevorderd...

 

Komt het deel er ooit nog, of komt meteen ook het vervolg uit (was een tweeluik, dacht ik), werd de reeks gecanceld of heeft Steven wegens andere projecten en het wachten beu zelf de handdoek in de ring gegooid?

 

Iemand die meer weet?

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Ik heb wel een Facebook-pagina, maar ook daar zal meniet veel info vinden, denk ik.En die website, daar moet ik inderdaad nog eens werk van maken... Wat Kaamelott 8 betreft ben ik tegenwoordig gestrand op pagina 35. Ik wacht af wanneer de volgende pagina Scenario in de bus valt. Het is niet zo dat Alexandre er geen zin meer in heeft, wel is hij met allerhande andere zaken bezig, waardoor het hem aan tijd ontbreekt. Dus, we doen voort als het kan, en het albu komt er, alleen kan niemand zeggen wanneer precies.

Link naar reactie

Ik heb wel een Facebook-pagina, maar ook daar zal meniet veel info vinden, denk ik.En die website, daar moet ik inderdaad nog eens werk van maken... Wat Kaamelott 8 betreft ben ik tegenwoordig gestrand op pagina 35. Ik wacht af wanneer de volgende pagina Scenario in de bus valt. Het is niet zo dat Alexandre er geen zin meer in heeft, wel is hij met allerhande andere zaken bezig, waardoor het hem aan tijd ontbreekt. Dus, we doen voort als het kan, en het albu komt er, alleen kan niemand zeggen wanneer precies.

 

Waarom maak je niet gewoon een speciale Facebookpagina aan, niet met je persoonlijke berichten, maar gewoon voor "Steven Dupré striptekenaar" of zo (kan ook als fanpagina of bedrijfspagina) ? Dat updaten zal veel vlotter gaan dan met een klassieke website...

Link naar reactie

Ik vond tussen haakjes wel degelijk een Facebookpagina op naam van Steven Dupré, maar aangezien daar bij vermeld staat dat deze automatisch werd gegenereerd op basis van de interesses van Facebook-gebruikers, met wat randinformatie van Wikipedia, ging ik er van uit dat deze eigenlijk niet officieel was...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Destijds heb ik de eerste drie albums gekocht, meteen nadat ze verschenen. Ik wou wel een signering van Steven Dupré, vooral omdat ik er nog geen van hem heb.

Maar elke keer was er tegenslag. Een keer was ik te laat wegens de trein die vertraging had, een keer mocht ik niet in de rij aansluiten omdat er al veel kandidaten stonden aan te schuiven, en een keer bleek na een tijdje dat er vanaf degene die voor mij stong geen signeringen meer werden gegeven.

Ik was dermate ontgoocheld dat ik de reeks niet meer wou volgen. Maar indien ik ooit aan een dedicasse geraak, koop ik meteen de volgende albums. Indien die nog in nieuwstaat te koop zijn, natuurlijk.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Destijds heb ik de eerste drie albums gekocht, meteen nadat ze verschenen. Ik wou wel een signering van Steven Dupré, vooral omdat ik er nog geen van hem heb.

Maar elke keer was er tegenslag. Een keer was ik te laat wegens de trein die vertraging had, een keer mocht ik niet in de rij aansluiten omdat er al veel kandidaten stonden aan te schuiven, en een keer bleek na een tijdje dat er vanaf degene die voor mij stong geen signeringen meer werden gegeven.

Ik was dermate ontgoocheld dat ik de reeks niet meer wou volgen. Maar indien ik ooit aan een dedicasse geraak, koop ik meteen de volgende albums. Indien die nog in nieuwstaat te koop zijn, natuurlijk.

Kunnen we dit beschouwen als een verkapt(?) verzoek aan Dupré voor een dedicace???

Link naar reactie

Destijds heb ik de eerste drie albums gekocht, meteen nadat ze verschenen. Ik wou wel een signering van Steven Dupré, vooral omdat ik er nog geen van hem heb.

Maar elke keer was er tegenslag. Een keer was ik te laat wegens de trein die vertraging had, een keer mocht ik niet in de rij aansluiten omdat er al veel kandidaten stonden aan te schuiven, en een keer bleek na een tijdje dat er vanaf degene die voor mij stong geen signeringen meer werden gegeven.

Ik was dermate ontgoocheld dat ik de reeks niet meer wou volgen. Maar indien ik ooit aan een dedicasse geraak, koop ik meteen de volgende albums. Indien die nog in nieuwstaat te koop zijn, natuurlijk.

 

Mag ik het al dan niet bekomen van een decicasse een vreemde redenen vinden om een reeks al dan niet te volgen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...