Ga naar inhoud

Illegale uitgaven


alexjodo

Recommended Posts

3 uren geleden, Nesse zei:

Speaking of.... gaan ze ooit nog eens een reguliere uitgave van 'Strike' in de Jeremiah reeks uitbrengen? Geen zin om een ridicule prijs voor een illegale uitgave neer te leggen.

Ik neem gemakshalve aan dat je een uitgave bedoeld in HC.

Er zijn 2 legale softcovers van dit album verschenen. Ik weet niet of er nog ooit een HC van dit album gaat verschijnen. Misschien als integrale?

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
2 uren geleden, Kontiki zei:

De oorspronkelijke integrale werd indertijd stopgezet. Dat was de reeks Alles van Vance.

Je hebt gelijk Ramiro #1 en #2 verzamelalbums werden lang geleden binnen de reeks alles van Vance uitgegeven. 

 

Maar Ramiro lijkt me een vrij ideale kandidaat voor een integrale: er zijn nog drie albums die alleen illegaal verschenen zijn.  

Link naar reactie
18 uren geleden, Tweetie zei:

Je hebt gelijk Ramiro #1 en #2 verzamelalbums werden lang geleden binnen de reeks alles van Vance uitgegeven. 

 

Maar Ramiro lijkt me een vrij ideale kandidaat voor een integrale: er zijn nog drie albums die alleen illegaal verschenen zijn.  

De uitgeverijen brengen liever integrales uit van reeksen die in alle dumpingsbakken liggen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...