alexjodo Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Er is er eentje die nog probeert wat eindejaarscentjes bijeen te scharellen : https://www.catawiki.be/catalogus/strips/albumreeksen/3000021-illegale-uitgaven-de-uil Quote Link to comment
alexjodo Posted December 6, 2017 Author Share Posted December 6, 2017 eppo heeft er in ieder geval een hoop te koop. Hebben die geluk dat die illegale uitgever hen deze aanbiedt :/ https://www.catawiki.be/shops/eppo-nl?cf_6752_nl=Illegale+uitgaven&type_id=147&user_id=38485 Quote Link to comment
Nesse Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Speaking of.... gaan ze ooit nog eens een reguliere uitgave van 'Strike' in de Jeremiah reeks uitbrengen? Geen zin om een ridicule prijs voor een illegale uitgave neer te leggen. Quote Link to comment
Rik Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 3 uren geleden, Nesse zei: Speaking of.... gaan ze ooit nog eens een reguliere uitgave van 'Strike' in de Jeremiah reeks uitbrengen? Geen zin om een ridicule prijs voor een illegale uitgave neer te leggen. Ik neem gemakshalve aan dat je een uitgave bedoeld in HC. Er zijn 2 legale softcovers van dit album verschenen. Ik weet niet of er nog ooit een HC van dit album gaat verschijnen. Misschien als integrale? Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Lefranc Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Zijn er eigenlijk plannen om die twee laatste Ramiro-albums van Vance in het Nederlands uit te geven? Ik denk dat die ook niet in de integrale verschenen zijn. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Plannen wel, maar geen prioriteit. Nog niet meteen te verwachten. Quote Link to comment
Tweetie Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 52 minuten geleden, Lefranc zei: Zijn er eigenlijk plannen om die twee laatste Ramiro-albums van Vance in het Nederlands uit te geven? Ik denk dat die ook niet in de integrale verschenen zijn. Als het echt een integrale is, moet dat dus nog komen... Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 De oorspronkelijke integrale werd indertijd stopgezet. Dat was de reeks Alles van Vance. Quote Link to comment
Tweetie Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 2 uren geleden, Kontiki zei: De oorspronkelijke integrale werd indertijd stopgezet. Dat was de reeks Alles van Vance. Je hebt gelijk Ramiro #1 en #2 verzamelalbums werden lang geleden binnen de reeks alles van Vance uitgegeven. Maar Ramiro lijkt me een vrij ideale kandidaat voor een integrale: er zijn nog drie albums die alleen illegaal verschenen zijn. Quote Link to comment
De Hollander Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 1 uur geleden, Kontiki zei: De oorspronkelijke integrale werd indertijd stopgezet. Dat was de reeks Alles van Vance. Ja precies op het moment dat het interessant werd stopten ze ermee. Balen ten top!!! Quote Link to comment
schoeren Posted December 7, 2017 Share Posted December 7, 2017 18 uren geleden, Tweetie zei: Je hebt gelijk Ramiro #1 en #2 verzamelalbums werden lang geleden binnen de reeks alles van Vance uitgegeven. Maar Ramiro lijkt me een vrij ideale kandidaat voor een integrale: er zijn nog drie albums die alleen illegaal verschenen zijn. De uitgeverijen brengen liever integrales uit van reeksen die in alle dumpingsbakken liggen. Quote Link to comment
Recommended Posts