Ga naar inhoud

Betuwse Stripbeurs 6 & 7 April 2013


striphooligan

Recommended Posts

Romano is een prima tekenaar, maar hebben wij al zo vaak gezien en zullen wij nog heel vaak zien op NL beurzen....so what.

En die 2/3 echt heel fanatiekelingen die helemaal naar Frankrijk afreizen....so what.

Ik verwacht weer gewoon alle bekende repers en namen te zien en hopelijk ook at plaatselijk volk...........

Link naar reactie

Kruidvat aanbieding € 13,99

 

Extra voordelig op reis: 1 dag onbeperkt reizen door heel Nederland!

 

Dagkaart geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 9 februari t/m 26 mei 2013. Dus óók 31 maart (1e paasdag), 4 en 5 mei (meivakantie) en 19 mei (Pinksteren)!

 

Actievoorwaarden:

• Verkoop start op 5 februari 2013.

• Eén dag geldig voor één persoon in de 2e klas.

• Alleen geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 9 februari t/m 26 mei 2013.

 

• Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht.

• OP = OP

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Sicomoro !!!  Wow !!! Da's idd een mooie naam.  Ik heb die man nog nooit ontmoet.  Hopelijk is het langverwacht tweede deel van 'De Poort naar de Hemel' tegen de beurs ook al in het Nederlands verschenen.  Het eerste, superspannende deel dateert al van 2008 ! Op de facebookpagina van Sicomoro is de cover van deel twee al wekenlang te zien.

 

post-69-0-00228400-1363634303_thumb.png

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Veto schreef: 

Sicomoro !!!  Wow !!! Da's idd een mooie naam.  Ik heb die man nog nooit ontmoet.  Hopelijk is het langverwacht tweede deel van 'De Poort naar de Hemel' tegen de beurs ook al in het Nederlands verschenen.  Het eerste, superspannende deel dateert al van 2008 ! Op de facebookpagina van Sicomoro is de cover van deel twee al wekenlang te zien.

 

Het 2e deel van die Aire Libre is pas voor het najaar als hij nog vertaald wordt want daar ben je tegenwoordig ook niet meer zeker van.. In Frankrijk staat hij ook nog niet op het programma van Dupuis, dus zal het daar ook wel augustus worden. Sicomoro zegt op facebook nog een paar maanden. Helaas

Link naar reactie

ik had begrepen van Frans dat je signeertickets kon kopen, gelukkig maar , anders weer alles dubbel

ik weet wel niet of je dan ook een exlibris kreeg of enkel het ticket

 

prijzen van de tickets verwacht ik dat hooligan wel zal posten

 

Ik ben niet bekend met het fenomeen tickets. Hoe gaat dat in zijn werk? :wat:

Link naar reactie

Voor de bezoekers die met OV uit/via de richting Arnhem komen, let op bij het kaartje kopen!

Kies de optie 'via' Kesteren naar Tiel.

Anders rekent de NS een route via Utrecht :e010: . Die is bijna de dubbele prijs!

 

 

De route via Utrecht moet je zeker niet nemen.

Pot jan dorie.....

 

Utrecht Centraal-'s-Hertogenbosch/Tiel

in de nacht van vrijdag 5 op zaterdag 6 april vanaf 01.10 uur en zaterdag 6 en zondag 7 april de hele dag   WERK AAN HET SPOOR.

U kunt gebruikmaken van de bussen
  • tussen Utrecht Centraal en 's-Hertogenbosch kunt u gebruikmaken van de Snelbussen
  • tussen Culemborg en 's-Hertogenbosch en tussen Culemborg en Tiel kunt u gebruikmaken van de stopbussen
Extra reistijd
  • een half uur

 

Het is maar dat jullie gewaarschuwd zijn.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
Gast Incognito

En die bezoekers die via het spoor vanuit Den Bosch Geldermalsen Culemborg reizen: er zijn volgens mij werkzaamheden met vervangende bussen.... . Dus geen reden om weg te blijven:-)

Link naar reactie

Zondag zal ik proberen met het ov naar Tiel te gaan, mocht er echter iemand zijn die met de auto vanuit Zaandam - Amsterdam - Utrecht  naar Tiel gaat en nog een plekje vrij heeft hoor ik het graag :e002: (tegen betaling natuurlijk). Zijn er nog tekenaars die alleen zaterdag komen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...