striphooligan Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 Zo dit draadje is ook weer geopend en in de titel staat En terwijl ik en schreef?! moderators er is gelijk werk voor jullie... Quote
Daan Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 en in de titel staat En terwijl ik en schreef?! moderators er is gelijk werk voor jullie... Que Quote
striphooligan Posted November 30, 2012 Author Posted November 30, 2012 Que 6 en 7 i.p.v. 6 En 7 dat laatste oogt vreselijk. Misschien wordt het hersteld, anders maar & er tussen zetten (maar ik wilde juist en ) Quote
velden8 Posted December 1, 2012 Posted December 1, 2012 Ik heb er nog steeds zin in !! Wanneer gaat de site online ?? Quote
striphooligan Posted December 2, 2012 Author Posted December 2, 2012 Hij is nog leeg www.betuwsestripbeurs.nl Quote
velden8 Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 Zeg hooligan, Wanneer gaat de site live ??? Krijgen we nog een primeur van je in de kerstvakantie? Quote
tuinmantvkijken Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 doet ze zoon van hooligan de website niet? of was het kleinzoon er komen mogelijk wel weer wat standhouders om boekies te verkopen ik heb een uitnodiging gehad en mijn collega uit nijmegen ook ik zelf kom niet als standhouder :rolleyes: /hooligan je leest vast mee bij deze mijn beleefde afmelding / reden wel bekent denk ik zo Quote
retep Posted December 27, 2012 Posted December 27, 2012 Hé Tuinman heeft de smiley knop gevonden......... Quote
striphooligan Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 Heren, ga maar Spaans leren want er komen enkele tekenaars daar vandaan Anders Servisch dat helpt ook! Maar gelukkig spreken ze allemaal Engels Straks de eerste namen. Quote
retep Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Betekend straks, deze avond ??? Let op je PB velden Quote
Boschtradamus Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Heren, ga maar Spaans leren want er komen enkele tekenaars daar vandaan Anders Servisch dat helpt ook! Maar gelukkig spreken ze allemaal Engels Straks de eerste namen. Goed bezig!! 1 maand na de beurs van Gorinchem, maar wel eerder de namen bekend kunnen maken.... Quote
striphooligan Posted January 10, 2013 Author Posted January 10, 2013 Alberto Jiménez Alburquerque (Aja) Eduardo Ocaña Oriol Hernandez Sanchez (Oriol) Dejan Nenadov Sinisa Radovic Quote
retep Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 Ik zou de naam kopieren van google en dan op de reep plakken ipv overtikken/spellen...... zonder gekheid, dat zijn mooie namen SH ! Quote
Daan Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 Is er van Oriol Hernandez Sanches niets in het Nederlands verschenen? Quote
retep Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 Is er van Oriol Hernandez Sanches niets in het Nederlands verschenen? Quote
velden8 Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 Ik krijg er al weer zin in. Jammer dat ik wat verder moet rijden, maar voor een beurs van de hooligan doe ik dat graag! Een paar leuke namen die ik nog niet eerder gezien heb. Goed bezig hooligan Quote
striphooligan Posted January 17, 2013 Author Posted January 17, 2013 Twee nieuwe namen er bij: Yves Swolfs Jaime Martin Quote
velden8 Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Weer twee geweldige namen erbij Hooligan! Ik hoop dat Jaime Martin weer zo op dreef is als toen wij hem zagen! Heb je op de beurs ook weer boeken van de tekenaren bij je? Of zal ik boeken van J. Martin zelf op voorhand moeten regelen? Quote
Lecram Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Dat zijn twee mooie namen erbij en het eind is (toch) nog niet in zicht................. Hooligan strikes.......... Quote
striphooligan Posted January 20, 2013 Author Posted January 20, 2013 Weer een nieuwe naam waar ik ook zeer content mee ben Nicola Genzianella Quote
velden8 Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Leuk! Wel jammer dat in zijn boeken geen rekening is gehouden met ruimte om te signeren Maar op een los blad is op jou beurs toch nooit een probleem hooligan? Quote
Lecram Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Leuk! Wel jammer dat in zijn boeken geen rekening is gehouden met ruimte om te signeren Maar op een los blad is op jou beurs toch nooit een probleem hooligan? Hij zet alleen tekeningen bij leden stripschap, voor de rest handtekeningen, toch Hooligan? Wederom een prima naam. Quote
striphooligan Posted January 21, 2013 Author Posted January 21, 2013 Hij zet alleen tekeningen bij leden stripschap, voor de rest handtekeningen, toch Hooligan? Wederom een prima naam. Quote
striphooligan Posted January 25, 2013 Author Posted January 25, 2013 De web site gaat in de loop van de dag on line! Quote
striphooligan Posted January 25, 2013 Author Posted January 25, 2013 De site is geschikt voor en te gebruiken op alle huidige devices (dus ook tablets als de i pad). Ook op de i phone doet ie het prima en snel. (behalve de NS widget die doet het alleen op de computer) De poster is gemaakt door Aja (Alberto Jiménez Alburquerque)! :cheerf2: Quote
striphooligan Posted January 25, 2013 Author Posted January 25, 2013 http://www.betuwsestripbeurs.nl nu online Quote
striphooligan Posted January 25, 2013 Author Posted January 25, 2013 Er zit een wit kadertje omheen met onderaan ruimte voor sponsorlogo's e.d. Dat komt op de papieren versie van het affiche Quote
156 Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 Ik vind die tekening toch wel een beetje lelijk. Vooral die wonderwoman. Quote
Lecram Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 mooie site Hooligan...............complimenten Quote
Warson Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 Wel heel wat zware concurrentie datzelfde weekend in Noord-Frankrijk: Fort-Mardyck en comicsfestival in Lille Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"
Lecram Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 Wel heel wat zware concurrentie datzelfde weekend in Noord-Frankrijk: Fort-Mardyck en comicsfestival in Lille Ik geloof niet dat een festival in Noord Frankrijk of een comicfestival in Lille concurrentie is van een Betuwse stripbeurs. Ik ben wel benieuwd naar de locatie en hoop dat er veel (of genoeg) incidentele bezoekers zullen komen, waardoor ook de standhouders genoeg aanloop krijgen. Het campagneteam van Hooligan gaat binnenkort op volle toeren.. Quote
retep Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 ² Inderdaad een marginale Wonder Woman. Stelletjes zeikers, wat mij betreft had de hooligan zelf het affiche getekend. Ik ben blij met de Betuwe Bloesem Stripbeurs Quote
retep Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 Heet ik Alberto Jiménez Alburquerque ? Neen, zo heet ik niet, gij spottende Bruhheling ! Quote
Campesino Posted January 27, 2013 Posted January 27, 2013 Ik geloof niet dat een festival in Noord Frankrijk of een comicfestival in Lille concurrentie is van een Betuwse stripbeurs. Ik ben wel benieuwd naar de locatie en hoop dat er veel (of genoeg) incidentele bezoekers zullen komen, waardoor ook de standhouders genoeg aanloop krijgen. Het campagneteam van Hooligan gaat binnenkort op volle toeren.. Ze hebben toch Romano Molenaar afgesnoept volgens mij. Dus toch concurrentie. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Recommended Posts