Jump to content

Betuwse Stripbeurs 6 & 7 April 2013

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Posted

doet ze zoon van hooligan de website niet?

;) of was het kleinzoon

er komen mogelijk wel weer wat standhouders om boekies te verkopen ik heb een uitnodiging gehad en mijn collega uit nijmegen ook

ik zelf kom niet als standhouder :rolleyes: :rolleyes: /hooligan je leest vast mee bij deze mijn beleefde afmelding :D;) /

reden wel bekent denk ik zo :D:P;)

• 2 weeks later...
Posted

Heren, ga maar Spaans leren want er komen enkele tekenaars daar vandaan :lol:

Anders Servisch dat helpt ook!

Maar gelukkig spreken ze allemaal Engels B)

Straks de eerste namen.

Goed bezig!! 1 maand na de beurs van Gorinchem, maar wel eerder de namen bekend kunnen maken.... :D

Posted

Ik krijg er al weer zin in. Jammer dat ik wat verder moet rijden, maar voor een beurs van de hooligan doe ik dat graag!

Een paar leuke namen die ik nog niet eerder gezien heb.

Goed bezig hooligan

Posted

Weer twee geweldige namen erbij Hooligan!

Ik hoop dat Jaime Martin weer zo op dreef is als toen wij hem zagen! :e005:

Heb je op de beurs ook weer boeken van de tekenaren bij je? Of zal ik boeken van J. Martin zelf op voorhand moeten regelen?

Posted

Leuk! Wel jammer dat in zijn boeken geen rekening is gehouden met ruimte om te signeren :e009:

Maar op een los blad is op jou beurs toch nooit een probleem hooligan? :e012:

Hij zet alleen tekeningen bij leden stripschap, voor de rest handtekeningen, toch Hooligan? :e005:

Wederom een prima naam. :lachuuh:

Posted

De site is geschikt voor en te gebruiken op alle huidige devices (dus ook tablets als de i pad).

Ook op de i phone doet ie het prima en snel.

(behalve de NS widget die doet het alleen op de computer)

De poster is gemaakt door Aja (Alberto Jiménez Alburquerque)! :)

:cheerf2: :cheerf2:

Posted

Wel heel wat zware concurrentie datzelfde weekend in Noord-Frankrijk: Fort-Mardyck en comicsfestival in Lille

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Posted

Wel heel wat zware concurrentie datzelfde weekend in Noord-Frankrijk: Fort-Mardyck en comicsfestival in Lille

Ik geloof niet dat een festival in Noord Frankrijk of een comicfestival in Lille concurrentie is van een Betuwse stripbeurs.

Ik ben wel benieuwd naar de locatie en hoop dat er veel (of genoeg) incidentele bezoekers zullen komen, waardoor ook de standhouders genoeg aanloop krijgen. Het campagneteam van Hooligan gaat binnenkort op volle toeren.. :rolleyes:

Posted

²

Inderdaad een marginale Wonder Woman. :D

Stelletjes zeikers, wat mij betreft had de hooligan zelf het affiche getekend. Ik ben blij met de Betuwe Bloesem Stripbeurs

Posted

Ik geloof niet dat een festival in Noord Frankrijk of een comicfestival in Lille concurrentie is van een Betuwse stripbeurs.

Ik ben wel benieuwd naar de locatie en hoop dat er veel (of genoeg) incidentele bezoekers zullen komen, waardoor ook de standhouders genoeg aanloop krijgen. Het campagneteam van Hooligan gaat binnenkort op volle toeren.. :rolleyes:

Ze hebben toch Romano Molenaar afgesnoept volgens mij.

Dus toch concurrentie.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !