Krimson Posted January 29, 2018 Share Posted January 29, 2018 Beste mederepers , ik heb wat robbedoes bundelingen gekocht met nummers tss 100 en 120 maar nu weet ik niet of bij alle de microverhalen erin zitten , hoe zie je dit ? Alvast bedankt Quote Link to comment
Krimson Posted January 30, 2018 Author Share Posted January 30, 2018 Bedankt , maar ik vrees voor de zaak 😉 Quote Link to comment
Krimson Posted January 31, 2018 Author Share Posted January 31, 2018 Bedankt , maar de meeste ontbreken. Gelukkig waren ze niet duur ;-) Quote Link to comment
marioboon Posted January 31, 2018 Share Posted January 31, 2018 44 minuten geleden, Krimson zei: Bedankt , maar de meeste ontbreken. Gelukkig waren ze niet duur ;-) Â Nu weet je waarom ;-) Quote Link to comment
Krimson Posted January 31, 2018 Author Share Posted January 31, 2018 Idd , maar ik kan wel van die oude aankondigingen en reclames genieten ;-) Quote Link to comment
marioboon Posted January 31, 2018 Share Posted January 31, 2018 Oh,ik ook: mij maakt het niet zo veel uit of de microverhalen in mijn Robbedoesalbums zitten. Eerlijk gezegd: las ik die nooit. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted January 31, 2018 Share Posted January 31, 2018 Ik heb het intussen ook opgegeven om per se die boekjes erin te willen. Uiteindelijk waren ze toch niet te lezen omdat je die eigenlijk zelf eruit zou moeten halen en in de juiste volgorde plooien en knippen. ofwel moet je voortdurend je hoofd draaien en uitzoeken waar het vervolg van het verhaal staat. Ik heb bij twee gelegenheden wel een paar honderd van die kant en klaar gemaakte boekjes kunnen kopen die ik al wel of niet in de albums had. Quote Link to comment
Wil Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Is er ergens een overzicht van alle verschenen micro-verhalen en in welk robbedoes nummer ze zouden moeten zitten / hebben gestaan? Ben nu al een poosje aan het zoeken maar kan eigenlijk niets hierover vinden. Quote Link to comment
Peter Motte Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Er bestaat er eentje op papier in de "Robbedoes Almanak" van Danny Dewilde en Frank Hardies, uitgegeven bij Uitgeverij Ultima in 1986 te Deuren. Ik heb er een. Je mag een bod doen, maar je zult me moeten overtuigen, vrees ik. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Arco Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Alle micro-knipsels op een rijtje: Â https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/albumreeksen/17759-robbedoes-microverhalen-tijdschrift-pub-robbedoes?filter=1 Quote Link to comment
Wil Posted January 13, 2019 Share Posted January 13, 2019 Op 12/1/2019 om 14:56, Peter Motte zei: Er bestaat er eentje op papier in de "Robbedoes Almanak" van Danny Dewilde en Frank Hardies, uitgegeven bij Uitgeverij Ultima in 1986 te Deuren. Ik heb er een. Je mag een bod doen, maar je zult me moeten overtuigen, vrees ik. Thnx voor het aanbod Peter, maar ik ben niet zo goed in overtuigen  Quote Link to comment
Wil Posted January 13, 2019 Share Posted January 13, 2019 Op 12/1/2019 om 15:03, Arco zei: Alle micro-knipsels op een rijtje: Â https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/albumreeksen/17759-robbedoes-microverhalen-tijdschrift-pub-robbedoes?filter=1 Thnx! Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 13, 2019 Share Posted January 13, 2019 Ik ben een van die gekken die heel de tijd zit te draaien en keren om die verhalen te lezen zonder ze uit te scheuren of te verknippen. Quote Link to comment
cartoonesk Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Ben sinds 2007 of zo lid van Spirou en heb elk micro-verhaaltje sindsdien uitgeknipt, gevouwen en geniet! Ze zitten in doosjes die eens bij Spirou zaten, samen met de verzamelkaarten (ook uitgeknipt). Â Quote Link to comment
Werner Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Ik beschouw de microverhalen en de Robbedoesalbums los van elkaar. Ik heb via-via al een heel deel microverhalen los kunnen kopen, ook van Robbedoesalbums die ik niet heb, dan kan ik straks al tevreden zijn met een album zonder micro's. Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
Recommended Posts