Ambreville Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Lees ik nu goed dat dit een festival is met NIX van tekenaars of strips? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 dan zou ik het gewoon boekenmarkt noemen? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Ambreville Posted April 11, 2018 Author Share Posted April 11, 2018 Of verbranden van subsidies? Quote Link to comment
Guest Bruyns Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 13 uren geleden, Ambreville zei: Of verbranden van subsidies? En weer eentje die meent dat de nulmeridiaan door zijn navel loopt. Quote Link to comment
Ambreville Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Daar lijkt dat evenement inderdaad op. Quote Link to comment
Guest Bruyns Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 1 uur geleden, Ambreville zei: Daar lijkt dat evenement inderdaad op. Ik had het over jouw navel hoor. Quote Link to comment
Ambreville Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Grappig dat je meende dat te moeten verduidelijken. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Waarom zou een evenement rond strips per se signerende tekenaars moeten hebben? Er komen blijkbaar acteurs van de buurtpolitie, daar gaan de kindjes veel contenter mee zijn dan met bananendozen en striptekenaars hoor Ik vind persoonlijk dat het allemaal klinkt als een heel tof en creatief festivalletje http://stripgids.org/2018/04/het-vinne-een-heel-weekend-in-een-stripkader/ Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Guest Bruyns Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 3 uren geleden, Ambreville zei: Grappig dat je meende dat te moeten verduidelijken. Fijn dat je het grappig vind. Ik sluit me aan bij Kristof. Quote Link to comment
Ambreville Posted April 14, 2018 Author Share Posted April 14, 2018 Bloesemweekend Quote Link to comment
devilcreator Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Op 14-4-2018 om 22:01, Frodo zei: Iemand geweest?? Ik ben naar de openingsavond geweest. Het was een interessante opzet, maar heel kleinschalig. Op een 2-tal uur was ik rond en had ik de tentoonstellingen gezien. Het domein is wel heel mooi en je kan het dus perfect combineren met een natuurwandeling. Ik vond het wel verrassend dat er op de openingsavond bijna geen tekenaars (of die ik ken) aanwezig waren. Quote Link to comment
Peter Moerenhout Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 http://www.standaard.be/cnt/dmf20180415_03464442 Quote http://petermoerenhout.be Link to comment
Marinelli Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Ik vond het een heel interessant programma om met kinderen naartoe te gaan. Vooral de expo van Stoppeltje sprak onze kleintjes aan ... Helaas is het uiteindelijk niet gelukt er te geraken (zo gaat dat met kleine kindjes), maar hopelijk lukt het wel bij een volgende editie. Quote Link to comment
Recommended Posts