Ashwin Visser Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Hoi iedereen! Sommige van jullie kennen mij al een beetje maar ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie voor te stellen aan mijn character Sir Rouge. Sir Rouge is mijn semi autobiografisch project. Begonnen als schoolopdracht aan het Sint-Lucas in Gent is het nu aan het uitgroeien naar een wereld waarin alles mogelijk is. In november 2016 heb ik mijn eerste strip gemaakt met Sir Rouge in de hoofdrol. 'De terugkeer van de Vliegende Hollander' is een 24 pagina tellende strip voor alle leeftijden en uitgegeven in eigen beheer. In oktober 2017 bracht ik mijn tweede nummer uit. 'De Rode Draak' was een groter verhaal en bereikte 36 pagina's en opnieuw uitgegeven in eigen beheer. Op het moment ben ik bezig aan nummer 3 en zal ik jullie proberen regelmatig op de hoogte te houden. Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Quote Link to comment
Ashwin Visser Posted May 13, 2018 Author Share Posted May 13, 2018 Hier zijn enkele pagina's van het eerste album. Quote Link to comment
esteban² Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Op het eerste zicht geen strip die ik meteen spontaan in huis zou halen, maar dat is niet negatief, want bijzonder toffe stijl! Daarover geen seconde twijfel. #volg Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Yncke Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Ik heb alleen deel 1. Dat vond ik een tof getekende strip met een beetje een heel licht verhaal dat heel plezant weglas. Veel succes met het vervolg! Quote yncke.be Link to comment
Kristof Berte Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Ik heb beide delen: deel 1 was een toffe introductie maar ietwat kort. Deel 2 is gewoon een plezante, goed gemaakte en vlot leesbare strip. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Ashwin Visser Posted May 14, 2018 Author Share Posted May 14, 2018 Enkele schetsen en studies voor het destijds eerste album. Quote Link to comment
Ashwin Visser Posted May 16, 2018 Author Share Posted May 16, 2018 Tijd voor weer een stukje pagina. Dit is uit het eerste album 'De terugkeer van de Vliegende Hollander'. Benieuwd wat jullie er van vinden! Quote Link to comment
Ashwin Visser Posted May 20, 2018 Author Share Posted May 20, 2018 Schetsen doe ik nog steeds op papier, vanaf daar is alles digitaal. Quote Link to comment
Ashwin Visser Posted June 7, 2018 Author Share Posted June 7, 2018 Ondertussen ben ik bezig met het schetsen van de eerste ideeën voor album nummer 3. Sir Rouge is ook te volgen op Instagram onder het account sirrougecomic Quote Link to comment
Ashwin Visser Posted September 20, 2018 Author Share Posted September 20, 2018 Deze samurai-robot is te vinden in het tweede album! Quote Link to comment
Ashwin Visser Posted September 21, 2018 Author Share Posted September 21, 2018 Concept tekeningen van een supermarkt avontuur. Dit verhaal zit nog in de pijplijn. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Tof, de decors zo zonder die inktlijn Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Recommended Posts