Skinny Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Om het niet te makkelijk te maken, alle 4 de antwoorden aub . Quote Link to comment
retep Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Verband Pruik G-spot Kogelrond ? Quote Link to comment
Waldorf Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 De eerste is een veearts, de laatste is volgens mij gatenkaas. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
156 Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 'k' in e gat, dus volgens mij is dat een kinnegat. Quote Link to comment
Skinny Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 G-spot.. Lol! Veearts , pruik en gatenkaas zijn al goed, nog één. Quote Link to comment
Waldorf Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Is het een Belg? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Skinny Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Puntje voor Waldorf Quote Link to comment
Waldorf Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Maak met zes lucifers vier gelijke driehoeken. Je mag de lucifers niet breken. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Een piramide met driezijdig grondplan, dus? Quote yncke.be Link to comment
Waldorf Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Damn, dat was snel... Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ik denk dat een deel de moeilijkheid in dat raadsel ligt in het feit dat je de mensen effectief zes lucifers plat op tafel op tafel geeft, en hun denkproces wegleidt van 3D. Nieuw raadseltje: Het is klein en rood, het staat in de Veldstraat in Gent en als je er stopt, moet je betalen. Wat is het? Quote yncke.be Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ik antwoord op ja-nee vragen. Quote yncke.be Link to comment
Waldorf Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Moet je dan betalen omdat je de brandweer hindert? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Moet je dan betalen omdat je de brandweer hindert? Nee. Quote yncke.be Link to comment
Skinny Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Is het een parkeer paal? Of hoe je dat ook noemt . Quote Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Is het een parkeer paal? Of hoe je dat ook noemt . Nee. (Kleiner.) Quote yncke.be Link to comment
Skinny Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Een klein parkeer paaltje? Een kabouter met een rode muts die je laat betalen om te parkeren? Sorry kon het niet laten . Quote Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Hehehe. Nee dus. Quote yncke.be Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Staat het enkel in de Veldstraat? Nee. Quote yncke.be Link to comment
Skinny Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Is het geen tijd voor een tip? Ik begin nu toch wel benieuwd te worden. Quote Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Is het geen tijd voor een tip? Ik begin nu toch wel benieuwd te worden. Je moet dubbel denken. Is het een postbus? Nee. Quote yncke.be Link to comment
Skinny Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Heeft het iets te maken met parkeren? Quote Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Heeft het iets te maken met parkeren? Nee. Quote yncke.be Link to comment
Skinny Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Is het zo'n paaltje die in en uit de grond kan komen (meestal om plaatselijk verkeer het centrum in te laten). Quote Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Nee. Het heeft niets met verkeersinrichting te maken. Quote yncke.be Link to comment
Lav Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Deju, ik ben vergeten te kijken in de veldstraat onderweg naar huis Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Xenophon Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ik denk dat een deel de moeilijkheid in dat raadsel ligt in het feit dat je de mensen effectief zes lucifers plat op tafel op tafel geeft, en hun denkproces wegleidt van 3D. Nieuw raadseltje: Het is klein en rood, het staat in de Veldstraat in Gent en als je er stopt, moet je betalen. Wat is het? Is het een hotel uit het monopolyspel? Quote Link to comment
Yncke Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Is het een hotel uit het monopolyspel? Inderdaad! Quote yncke.be Link to comment
Skinny Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Dat was toch wel een heel goed raadseltje . Quote Link to comment
Xenophon Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Hoeveel en welke beweringen kloppen in volgend lijstje: Precies 1 van deze beweringen is onwaar Precies 2 van deze beweringen zijn onwaar Precies 3 van deze beweringen zijn onwaar Precies 4 van deze beweringen zijn onwaar Precies 5 van deze beweringen zijn onwaar Precies 6 van deze beweringen zijn onwaar Precies 7 van deze beweringen zijn onwaar Precies 8 van deze beweringen zijn onwaar Precies 9 van deze beweringen zijn onwaar Precies 10 van deze beweringen zijn onwaar Quote Link to comment
Lav Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Er is maar 1 waar, nr 9 Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Lav Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Mijn vader gaf altijd zo van die raadsels, deze was er ook eentje van. Je staat voor een muur met 2 deuren. Eén deur gaat naar een grote schat en de andere deur naar een vreselijk monster. Voor iedere deur staat een bewaker waarvan één liegt en de andere de waarheid spreekt. Je mag maar één vraag stellen en moet dan beslissen welke deur dat je neemt. Wat doe je? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
156 Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Ik stel aan één bewaker de volgende vraag: "Als ik aan uw collega de vraag zou stellen, wat staat er achter uw deur, wat zou hij dan zeggen: schat of monster". Hetgeen de bewaker antwoord staat achter zijn deur. Quote Link to comment
Lav Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 klopt! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
156 Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Wil dat nu zeggen dat ik een raadseltje moet verzinnen? Quote Link to comment
Lav Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 yup Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
156 Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Da's minder. Ik zal eens goed nadenken. Quote Link to comment
Recommended Posts