Kool Thing Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Een nieuw forum verdient een primeur. De tweede editie van het Ieperse stripfestival vindt plaats op zaterdag 5 april 2014. Alle informatie op www.stripfestivalieper.be . Voor dagelijkse updates: facebookpagina : https://www.facebook.com/StripfestivalIeper2014?ref=hl Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Yncke Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Yay! (Maar nog zo lang... ) Quote yncke.be Link to comment
IvanPetrus Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Met zoveel voorbereidingstijd kan het niet anders dan dat het weer een knaller wordt, zoals de vorige editie. Go, Wouter, Henk en alle anderen. Quote Link to comment
Kurt M. Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Fijn! Ik tracht deze keer wel van de partij te zijn! Quote Link to comment
Kool Thing Posted December 4, 2012 Author Share Posted December 4, 2012 Met zoveel voorbereidingstijd kan het niet anders dan dat het weer een knaller wordt, zoals de vorige editie. Go, Wouter, Henk en alle anderen. We zijn aan het broeden :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Jiha, zopas telefoon gekregen dat een van onze hoofdprojecten het fiat heeft gekregen van de uitgeverij. Mijn dag kan niet meer stuk ! Nu kan het zware werk beginnen Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
ivo Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Jiha, zopas telefoon gekregen dat een van onze hoofdprojecten het fiat heeft gekregen van de uitgeverij. Mijn dag kan niet meer stuk ! Nu kan het zware werk beginnen Joepie! Hergé wordt terug opgegraven, met formol en pattex terug opgelapt en gereanimeerd, zodat hij kan komen signeren! Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Kool Thing Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 Joepie! Hergé wordt terug opgegraven, met formol en pattex terug opgelapt en gereanimeerd, zodat hij kan komen signeren! . Neen, onze projecten zijn veeeeeel bescheidener, maar het was toch een opsteker gisteren. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 Let op: datum is gewijzigd naar 5 april 2014. Op deze datum zijn er extra mogelijkheden qua accomedatie. Een kans die we niet konden laten liggen. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
devilcreator Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 wow dit echt wel heel ver in de toekomst. Quote Link to comment
Kool Thing Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 wow dit echt wel heel ver in de toekomst. Bah, neen. Het komt er sneller aan dan je denkt :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 Joepie! Hergé wordt terug opgegraven, met formol en pattex terug opgelapt en gereanimeerd, zodat hij kan komen signeren! Als men dan toch stoffelijke overschotten gaat op graven, waarom Franquin dan niet? ( weliswaar wat macabere humor in het licht van de recente droeve gebeurtenissen inzake foraleden...) Quote Link to comment
Kool Thing Posted February 7, 2013 Author Share Posted February 7, 2013 Jiha, zopas telefoon gekregen dat een van onze hoofdprojecten het fiat heeft gekregen van de uitgeverij. Mijn dag kan niet meer stuk ! Nu kan het zware werk beginnen Voila, onze topkandidaat ziet het project volledig zitten, en zit eerstdaags zelf samen met de uitgeverij. Er moet nog veel water door de zee vloeien, maar we varen al! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
ivo Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 De mummie van Peyo komt zijn nieuwe reeks voorstellen? Iets over kleine blauwe wezentjes? Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Kool Thing Posted February 8, 2013 Author Share Posted February 8, 2013 De mummie van Peyo komt zijn nieuwe reeks voorstellen? Iets over kleine blauwe wezentjes? Blijven gaan, Ivo. Ook vandaag een hele leuke toezegging gehad. Ik geef de laatste tijd bijna privé-rondleidingen op de locaties. :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Voila, nog net iets meer dan een jaar én de affiche is af. En mijn hoofd eraf, als u er niet warm van wordt. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Voila nog even wachten tot na de boekenbeurs en dan gaan we het een en ander lossen. Het wordt meer dan aardig :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
belgiumdog Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 laat maar komen die info ; zijn benieuwd naar de inhoud en wie en wat er komt die dag , allemaal naar het verre west-vlaanderen , zekers met al die heisa rond het dialect van de west vlamingen hehe ben er zelf ene , lekker gezappig kunnen babbelen in ons dialect , kijk er nu al naar uit . Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Dat zal zweten worden... Quote Link to comment
retep Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 oei West vlaanderen, dan moet je je woordenboekje meenemen Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Fries praten is voldoende. Quote Link to comment
Yncke Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 oei West vlaanderen, dan moet je je woordenboekje meenemen Genoeg forummers die kunnen vertalen voor je. Quote yncke.be Link to comment
Kool Thing Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 oei West vlaanderen, dan moet je je woordenboekje meenemen Neem maar twee woordenboekjes mee. Er komen ook Franstalige auteurs Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Campesino Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Voila, nog net iets meer dan een jaar én de affiche is af. En mijn hoofd eraf, als u er niet warm van wordt. Laat de affische eens zien. aub Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Kool Thing Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Laat de affische eens zien. aub Er moet nog iets aan gewijzigd worden, maar een knipje kan geen kwaad zeker? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
retep Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Komt die Criva nog signeren (deel 2 al uit ??) Quote Link to comment
Kool Thing Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Meer nog, het tweede deel wordt voorgesteld in Ieper. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Yncke Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Yay en Wiiiii! Quote yncke.be Link to comment
beus Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 is die affiche getekend door spaey? tis een beke zijn stijl Quote Link to comment
Kool Thing Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 idd, het is een affiche van Spaey Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
bouwertje Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 allee ik zal de affiche van Geraadsbergen ook moet posten maar kijk er na uit wat er bij jullie allemaal staat te gebeuren alvast veel succes Quote Link to comment
Kool Thing Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 allee ik zal de affiche van Geraadsbergen ook moet posten maar kijk er na uit wat er bij jullie allemaal staat te gebeuren alvast veel succes Dank u wel! Enkele weken later kom ik alleszins weer naar jullie. Was er tof! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
bouwertje Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 neenee het is enkele weken vroeger de 23ste maart Kool Thing Quote Link to comment
Kool Thing Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 neenee het is enkele weken vroeger de 23ste maart Kool Thing ah !!! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
belgiumdog Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 neenee het is enkele weken vroeger de 23ste maart Kool Thing hopelijk blijft de sneeuw daar achterwege !! Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 12, 2013 Author Share Posted November 12, 2013 Voila, programma is definitief rond, op een tekenaar na die nu nog in China zit en die voorlopig ja gezegd heeft. 25 tekenaars, 3 tentoonstellingen, 2 workshops, 1 podium en vooral heel veel goesting. PS Deze boodschap dient gewoon om onze webmaster wat op te jagen. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Yncke Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Hier ook goesting: om af te komen! Quote yncke.be Link to comment
bouwertje Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 ben benieuwd naar de tekenaars maak het maar zo rap mogelijk bekend Quote Link to comment
retep Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Ik ga praktisch nooit naar stripbeurzen maar deze zal ik zeker trachten te bezoeken met mijn gezin. Staat nu al op de kalender voor volgend jaar genoteerd. Ha Koen en zijn pack ! Afhankelijk van de tekenaars zal ik eens zien of een tocht naar de diepe vlaamse binnenlanden er in zit..... Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 12, 2013 Author Share Posted November 12, 2013 Wij hopen jullie allemaal te verwelkomen. De eerste 25 namen lossen we eerstdaags. Er zit alvast een iemand bij die nog nooit in Vlaanderen-Nederland heeft gesigneerd. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Recommended Posts