Peter Motte Posted November 1, 2018 Posted November 1, 2018 Over Lou 8 Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Ambreville Posted November 5, 2018 Posted November 5, 2018 Op 1/11/2018 om 16:05, Peter Motte zei: Over Lou 8 Is dat echt het laatste deel? Het concept van de reeks met een ouder wordende Lou is zeer leuk. Daar mogen ze gerust nog verder mee gaan. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
cartoonesk Posted November 5, 2018 Posted November 5, 2018 Ik vond de eerste albums van Lou (tot en met album 4 of zo) het leukst! Dat waren gagstrips. Later ben ik afgehaakt. Toen werden het lange verhalen met een fantasy/s.f.-sfeertje en kon ik niet meer volgen. Quote
marioboon Posted November 9, 2018 Posted November 9, 2018 Ik ook. De puber Lou vond ik een ambetant ding. En dan met die ontluikende sex verhaallijnen... ik ben geen fan. Zie ook Tamara, Mooie Navels, zelfs Sisters groeien een beetje op... Ach bleven kleine meisjes maar klein (zegt de vader van een beginnende puberdochter) Quote
Recommended Posts