Ga naar inhoud

Hik-De-Verschrikkelijke


Chrischa

Recommended Posts

Hallo,

Ik volg dit forum al een tijdje als stille toeschouwer in de achtergrond. Ik teken al mijn hele leven strips, maar ben er tot dusver nog niet mee naar buiten getreden... bijna ongemerkt in een ander vak terecht gekomen, altijd andere dingen te doen. Je kent dat wel! Maar striptekenen is altijd mijn droom gebleven en nu wil ik na x aantal jaren toch er wat meer vaart achter zetten. En dus wou ik ook graag mijn werk even hier delen.

Ik heb drie afgewerkte strips in mijn kast liggen (ja, ik weet; daar moeten ze niet liggen!) Twee ervan zijn korte verhalen die ik puur voor promotie en oefening heb gemaakt, en eentje is mijn echte werk; Interstellar Misfits, een strip die momenteel al 80 pagina's telt. Daarmee ga ik dit jaar proberen om mensen en uitgeverijen te benaderen. Moesten er hier trouwens goede zielen zijn die handige tips hebben over hoe dat aan te pakken, dan hoor ik die altijd heel graag.

Dus bij deze; Hik-De-Verschrikkelijke, één van mijn korte verhalen dat een aantal jaren geleden ook in enkele stripmagazine's heeft gestaan.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Link naar reactie
1 hour ago, Kristof Berte said:

Ik had het genoegen om in Geraardsbergen de originelen te zien ;)

 

Eén tip: ga er vol voor!

 

Hey, hallo! :)

Ga ik doen, dank je wel. We zijn nu nog eventjes bezig met een groot project in onze grafische studio, maar van zodra dat de deur uit is...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...