Ga naar inhoud

Vertigo has fallen


Recommended Posts

Echt jammer, een icoon dat verdwijnt. Ze waren al een lange tijd niet meer zo legendarisch als vroeger maar heb me nog steeds met veel reeksen geamuseerd. Hoewel het helaas wat ondernde radar bleef was Death Bed was overlaatst echt hilarisch (al had het een betrekkelijk Image gevoel ipv Vertigo) en ik keek echt uit naar de "reboot" van Sandman Universe. The Dreaming was alvast erg tof

Link naar reactie
Op 22/6/2019 om 09:34, Lav zei:

Echt jammer, een icoon dat verdwijnt. Ze waren al een lange tijd niet meer zo legendarisch als vroeger maar heb me nog steeds met veel reeksen geamuseerd. Hoewel het helaas wat ondernde radar bleef was Death Bed was overlaatst echt hilarisch (al had het een betrekkelijk Image gevoel ipv Vertigo) en ik keek echt uit naar de "reboot" van Sandman Universe. The Dreaming was alvast erg tof

 

Op 24/6/2019 om 10:07, linthout zei:

Ik vind dat ook heel erg. Ze gaven vroeger zeker de beste reeksen uit.

Het is natuurlijk maar een naam...Maar het

was wel een naam die stond voor kwaliteit.

 

Altijd mijn favoriete comicslabel geweest. Ik heb wel de indruk dat DC voortgaat met Sandman Universe enz. 

 

Gisteren de twee oorspronkelijke trades van The Dreaming op de kop kunnen tikken voor een mooi prijsje. Die lijken stilaan ‘moeilijk’ te worden.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Eh, ik wil wel stemmen, maar heb geen facebook. Deel je de uitslag hier ook? Ik ben er wel nieuwsgierig naar. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 3/7/2019 om 22:57, Lav zei:

Aha, de eerste ging tussen fables en hellblazer, de tweede tussen transmetropolitan en Y the last man en nu tussen Invisibles en Sandman

 

vertigowedstrijd.jpg

En wat is de huidige stand?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...