belgiumdog Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 voor de privé Ronse is er een vasten pakket HC , aangemaakt geweest op 30/30 stuks , 5 Boxen Niet in handel dus zijn er 25 van . https://veiling.catawiki.be/kavels/29746589-vasten-1-tm-3-vasten-gelimiteerde-en-gesigneerde-box-hardcover-eerste-druk-2019?previous=user_bid_page Quote Link to comment
linthout Posted September 29, 2019 Share Posted September 29, 2019 Is dit wel een box???? Volgens een van die foto's lijkt me dit eerder een blad dat rond die boeken gedraaid zit en geen box. Mocht dit een stevige, kartonnen box zijn interesseert dit me wel. Graag een foto bovenaan gezien. Quote Link to comment
Ambreville Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 Het is een stevige wikkel. Geen box. Het is wel mooi afgewerkt. Quote Link to comment
linthout Posted October 1, 2019 Share Posted October 1, 2019 Een box, dat heeft zin. Maar zo'n wikkel die rond drie boeken samen gedraaid is, voor mij is dat brol. Quote Link to comment
Ambreville Posted October 1, 2019 Share Posted October 1, 2019 Zo'n wikkel gebruikt Microbe wel meer. Damocles zat ook zo verpakt per twee. Quote Link to comment
linthout Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 Niks op tegen, maar een wikkel is geen box Quote Link to comment
Ambreville Posted October 3, 2019 Share Posted October 3, 2019 18 uren geleden, Waakwater zei: En het wordt wel omschreven als box. Dat is bedrog, toch? Ja, hier dient Ukraine dringend een onderzoek naar op te starten. Erger dan die praktijken in de Chris Ware-thread. Gewoon foute woordkeuze om een bundel in een beurseditie aan te kondigen. Als het zo'n probleem was zou Catawiki er wel over gevallen zijn. Quote Link to comment
linthout Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 Op 3/10/2019 om 19:32, Ambreville zei: Ja, hier dient Ukraine dringend een onderzoek naar op te starten. Erger dan die praktijken in de Chris Ware-thread. Gewoon foute woordkeuze om een bundel in een beurseditie aan te kondigen. Als het zo'n probleem was zou Catawiki er wel over gevallen zijn. De foto's lijken opzettelijk zo genomen dat je net niets ziet van de bovenkant. Op die manier denk je dan dat het wel degelijk over een box gaat. Als ge dood zijt en ge krijgt wikkels rond u, dan zijt ge een mummie. Als ge dood zijt en ge krijgt een box rond u, dan ligt ge in een kist. Toch een verschil. Hoewel ik twijfel of het me iets zou kunnen schelen. Quote Link to comment
Yncke Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 8 hours ago, linthout said: Als ge dood zijt en ge krijgt wikkels rond u, dan zijt ge een mummie. Als ge dood zijt en ge krijgt een box rond u, dan ligt ge in een kist. XD Quote yncke.be Link to comment
stripuitgeverij Microbe Posted October 6, 2019 Share Posted October 6, 2019 Rond de 3 hardcovers werd een wikkel gemaakt voor deze speciale beurseditie met een oplage van 30 exemplaren. Quote Link to comment
Recommended Posts