Ga naar inhoud

Belgische Nationale Voetbalploeg.


Recommended Posts

Gast Natte aap

maar wel correct :)

 

Geen idee wat je wil bedoelen met dat filmpje hoor. Ik stond toen heel erg hard te juichen toen we het EK wonnen.

Tot hier toe was mijn filosofie dat ik samen met vrienden Belgie-Nederland ging kijken en als er meer nederlanders in het gezelschap waren, dan was ik voor Belgie, als er meer Belgen waren, dan ging ik voor Nederland. Kwestie van dichter bij een evenwicht te komen.

 

Maar als het nou een finale is, tja, dan ... hm, dat wordt een moeilijke.

Link naar reactie

Jaja... maar nog altijd beter dan fouten zomaar te laten staan. Als we mekaar niet meer mogen verbeteren, kan het alleen maar slechter gaan. :e007:

 

Kijk, als jij het nodig vindt om te gaan komma-neuken voel ik de onbedwingbare dwang om daar mijn mening weer over te geven......

Link naar reactie

maar wel correct :)

 

Geen idee wat je wil bedoelen met dat filmpje hoor. Ik stond toen heel erg hard te juichen toen we het EK wonnen.

Tot hier toe was mijn filosofie dat ik samen met vrienden Belgie-Nederland ging kijken en als er meer nederlanders in het gezelschap waren, dan was ik voor Belgie, als er meer Belgen waren, dan ging ik voor Nederland. Kwestie van dichter bij een evenwicht te komen.

 

Maar als het nou een finale is, tja, dan ... hm, dat wordt een moeilijke.

 

Die aap, altijd voor de underdog !

Link naar reactie
Gast Natte aap

Die aap, altijd voor de underdog !

 

nope, voor het evenwicht. Het is niet leuk als je met drie vrienden voor het ene land bent en dan zit die ene er beteuterd bij. Dan kies ik liever voor die ene te ondersteunen. 2 tegen 3 is leuker dan 4 tegen 1 :)

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Goed voor Belgie dat ze er nu eindelijk weer eens bij zijn, met zo'n ploeg is de kwartfinale zeker binnen bereik. Oranje was slecht, tenenkrommend slecht. Tegen en provocerend en zeer vervelend Estland net 2-2 halen. Lecram en ik kwamen via de app overeen dat dit wel de slechtste wedstrijd was sinds het EK van vorig jaar. 

Link naar reactie

Staan ze weer met hun voetjes op de grond. De zwakke oefenmatch tegen Roemenie was uiteindelijk ook een opsteker voor de Duivels.

 

Het is echt leuk kijken naar de Duivels. Bovendien zijn het iedere match andere uitblinkers. Nu weer Chadli op links ( ipv Hazard en Mertens ) en Defour.

Wat is die ploeg toch sterk in de breedte. Als de toppers nu nog een mooi seizoen draaien bij hun ploeg, kunnen we echt ver geraken.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Een positieve en aanvallende Belgische ploeg in een eind ronde, dat wil ik wel weer eens zien !

Euh ik niet. Belgie speelt op zijn Duits. Ze weten dat ze de beste zijn, dus geduldig balletje rondtikken en dan een of twee goals maken.

Nederland had al een paar keer wereldkampioen kunnen zijn als zo gespeeld hadden.

Link naar reactie

Euh ik niet. Belgie speelt op zijn Duits. Ze weten dat ze de beste zijn, dus geduldig balletje rondtikken en dan een of twee goals maken.

Nederland had al een paar keer wereldkampioen kunnen zijn als zo gespeeld hadden.

 

Grappig, dit was onderwerp van gesprek tijdens een forum gesprek tussen Jan Mulder, Bert van Marwijk en Co Adriaanse. Nederlanders kunnen niet zo spelen, het nederlandse elftal speelt op balbezit, aanvallen en pressie. Daar komt men iha redelijk ver mee maar vaak niet ver genoeg.

Link naar reactie

dom artikel. Hij poneert even uit de losse pols dat het schort aan de Nederlandse opleiding. Alsof ze plots met z'n allen beslist hebben om niet meer de opleidingstechnieken te gebruiken die zo lang zo goed gewerkt hebben. Een talentrijke generatie komt en gaat in golfbewegingen. Er staat in Nederland best wel wat talent aan de deur te kloppen hoor. En ook al is het een zwakke groep, ze staan toch maar mooi op kop en zijn geplaatst voor het WK. België moet zich nog plaatsen.

Maar goed, als je weet uit welke krant het komt, weet je ook hoeveel waarde zo'n artikel moet hebben.

Link naar reactie

Wat mij benieuwt is hoe de indeling van de groepen gaat gebeuren. In Zuid Afrika was dat volgens de Fifa ranking (wat nogal logisch is) daarvoor volgens de uitslagen op vorige WK's.

Gaat voor Belgie natuurlijk een dramatisch verschil maken: reekshoofd of in de vierde pot.

 

Het feit dat ze dat pas juist voor de start van de eindronde gaan beslissen voorspelt niets goeds. Als er dan teveel 'Grote' landen slecht geklasseerd staan zal het wel weer gefixt worden.

Link naar reactie

Het feit dat ze dat pas juist voor de start van de eindronde gaan beslissen voorspelt niets goeds. Als er dan teveel 'Grote' landen slecht geklasseerd staan zal het wel weer gefixt worden.

 

Dat vind ik inderdaad een vreselijk aspect. Dat fixen en riggen om toch maar europa en brazilie in de finale te hebben. Ik vond de EK waar Denemarken onverwacht kampioen werd, geweldig. Het zou toch schitterend zijn als alles gewoon een normale loting was en je landen als brazilë, duitsland, spanje en Fiji in 1 groep had. Dan moeten ze aan de bak vanaf het begin.

 

Nu ja, waar maak ik me ook druk in, de kans dat ik wedstrijden bekijk is net iets meer dan nul procent :D

Link naar reactie
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...