Peter Motte Posted August 25, 2020 Posted August 25, 2020 Mooi aanbod, maar ik denk dat je het beter in pakketten verdeeld. Ik denk dat alle Repers wel meerdere delen van die reeks hebben, en om gaten in je verzameling op te vullen is zo'n aanbod niet interessant. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
schoeren Posted August 25, 2020 Posted August 25, 2020 Enkel de zwart witte reeks ( herdruk), niet de blauw/rode. Quote
lukoste Posted August 31, 2020 Author Posted August 31, 2020 bumpje, ze moeten weg! contacteer me voor uw beste bod Quote
kbellon Posted November 10, 2020 Posted November 10, 2020 Ik heb je een tijdje geleden een pb gestuurd. Ik ben namelijk voornamelijk geïnteresseerd in alle delen na 120, ik heb de eerste 120 namelijk allemaal reeds in eerste druk. Daarna is het langs mijn kant wat stilgevallen. Is dit een mogelijkheid of verkoop je enkel het hele lot? Quote
kbellon Posted November 27, 2020 Posted November 27, 2020 @lukoste is er eventueel een manier die je gemakkelijker vindt om te communiceren dan de berichten op de site? Quote
Peter Motte Posted November 27, 2020 Posted November 27, 2020 Vreemd dat hij niet reageert. Misschien kun je best reageren in een draad waarin hij heeft gereageerd? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
kbellon Posted November 27, 2020 Posted November 27, 2020 48 minuten geleden, Peter Motte zei: Vreemd dat hij niet reageert. Misschien kun je best reageren in een draad waarin hij heeft gereageerd? We zijn momenteel aan het communiceren Hij had mijn berichten niet gezien. Toch bedankt! Quote
Recommended Posts