Ga naar inhoud

the sixth gun


Timhardt

Recommended Posts

Mooi stel zijn jullie, nu kom ik hier van het eerste uur, koop ik nog steeds teveel rommel die ik daarna weer verkoop, maar NIEMAND vermeld THE SIXTH GUN als een absolute klassieker.

 

Een paar maanden geleden las ik Harrow County en dat was al heel goed, maar nu zit ik in de helft van THE SIXTH GUN en dit mag naast alle klassiekers staan. Fantastisch.

 

Nou, als jullie nog dingen voor me verzwijgen, typ ze gerust hieronder.

Link naar reactie
4 uren geleden, Timhardt zei:

maar NIEMAND vermeld THE SIXTH GUN als een absolute klassieker.

Ik heb Cullen Bunn's 'The Sixth Gun' al 'ns eerder op de reep aangedragen als een titel die niet gemist mag worden, maar luisteren ho maar... Hetzelfde geldt overigens voor 'Harrow Country'. Doet me deugd dat ik in ieder geval niet meer de enige ben die deze titels hoog acht. Ook 'Manor Black' van hetzelfde team komt sterk uit de startblokken en mag je op je lijstje bijschrijven.

Link naar reactie
28 minuten geleden, Timhardt zei:

ik las het, de enige hit ´sixth gun´ in de zoekfunctie hier...

 

Ik vind ook de tekenstijl erg fris en erg goed.

 

Gewoon een klassieker, dat ik die steeds gemist heb....

Ach. Het is wel vaker triest gesteld met het aandragen van écht goede nieuwe titels op de reep. De meesten maken zich vooral druk over de nieuwe uitgaven van Jommeke en Thorgal. Vind ik soms wel jammer. Nieuwe dingen ontdekken was eigenlijk mijn voornaamste reden om me in de Reep te mengen.

Link naar reactie
13 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Toch wel 368 pagina's in een glorieuze oversized hardcover voor zes tientjes? Er zijn hier gasten die 70 Eurootjes neertellen voor een in linnen geplakte S&W van minder dan 50 pagina's. Dát is pas duur. 

Als ik het niet waard vond had ik ze niet gekocht 😉

Link naar reactie
10 hours ago, Neat Stuff said:

Ik heb Cullen Bunn's 'The Sixth Gun' al 'ns eerder op de reep aangedragen als een titel die niet gemist mag worden, maar luisteren ho maar... Hetzelfde geldt overigens voor 'Harrow Country'. Doet me deugd dat ik in ieder geval niet meer de enige ben die deze titels hoog acht. Ook 'Manor Black' van hetzelfde team komt sterk uit de startblokken en mag je op je lijstje bijschrijven.

Ik heb zelf the sixth gun nog niet gekocht en gelezen, tis er gewoon nog niet van gekomen.

 

OVerlaatst wel leuk interview gezien van de man op bezoek bij OmniDog: 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...