Ga naar inhoud

Zes Strips In 1 Keer Uitgebracht! Hiep Hiep....


peterbrutin

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Sommigen van jullie kennen me ondertussen van op stripbeurzen, in ieder geval, na lang aan de weg getimmerd te hebben, zijn er in een keer 6 strips uitgebracht door Barcatproductions. (Fier als een gieter!) 

Samen met matthias Cruyssaert ben ik de auteur van Commissaris Moordenaar en als solo auteur heb ik ook Glyff en Norah Limoen gemaakt. Toen we vorig jaar met onze- in eigen beheer uitgave-van de Commissaris Moordenaar op het stripfestival van Geraardsbergen zaten waren onze buren de sympathieke mannen van Barcatproductions. We zijn gewoon op hen afgestapt en gevraagd of ze het zagen zitten om ons te publiceren en ze zeiden volmondig "Ja".  Zo simpel kan het zijn.

De strips zijn te koop/ te bestellen in de Fnac , in de reguliere striphandel en in de standaard.

Hier is mijn bescheiden site in opbouw, maar je kan al de covers en een aantal pagina's bekijken.

 

http://peterbrutin.weebly.com/

 

Zegge het voort, heb je ideeën, opmerkingen, of wil je een recensie schrijven, hou jezelf niet tegen!

 

Bedankt!

 

Warme stripgroet,

 

Peter Brutin

Link naar reactie

Ja , de link werkte inderdaad niet voor sommige forumleden, waarvoor deemoedig excuses voor deze slordigheid (maar ja, het enthousiasme van het moment) , bedankt Staff om dit in orde te brengen! 

 

Ook bedankt Retep en Stuvio voor de positieve feedback. Voor de Nederlandse forumleden weet ik nog niet hoe het zit, ik vermoed dat onze strips er aan komen. Je kan altijd bij de plaatselijke stripboer -(indien je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en de drang naar de papieren versie te groot zou worden...:-)- gaan informeren, bestellen, smeken desnoods...ik ga in ieder geval nog eens polsen bij mijn uitgever! 

Link naar reactie

Nogmaals bedankt voor de positieve feedback, 

De uitgever mailde me vanavond dat er "synergie" was betreffende de uitgaves. Er is wat aan het bewegen, ik heb de indruk dat sommige lezers blij zijn met wat nieuws, uit onverwachte en ongekende  hoek. Ik kan me er dood over filosoferen maar een reden is misschien dat we heel ambachtelijk bezig zijn. Een computer komt er maar aan te pas bij de lay out. Dus geen computerinkleuringen maar echt geborstel met aquarel op de originele platen. Glyff en Norah Limoen zijn ontstaan en voor een groot gedeelte gemaakt op ...de trein. De zelfopgelegde voorwaarde was om een verhaal te maken zonder potloodtekeningen maar direct in inkt. (tekenstift in dit geval, inkt op een trein is een beetje...euh... heel erg gewaagd.) Dat heeft tot gevolg dat de tekenvreugde er van af spettert maar dat je wel bitter weinig kunt corrigeren. Nu al zit ik met een ei betreffende dit detail en dat detail enz...terwijl iedereen positief reageert. 

Link naar reactie

Wel, Barcatproductions brengt onze strips niet op de markt in Kiekeboe aantallen waardoor de prijs gedrukt kan worden naar waanzinnige laagtes, edoch er is genoeg voor iedereen aan een  schappelijke prijs! 

De kostprijs per strip is 12 euro in de stripspeciaalzaak, rond de 10 euro Fnac Groene prijs, 10 euro op de beurs (en hier krijg je nog een tekening erbij, met den analogen voorpoot gezet door den kunstenaer...)

De kostprijs voor hardcover is 26 euro. Dit is rond de prijs van een hardcover van uitgeverij Sherpa. 

 

Ha, bedankt Peter Moerenhout  voor de doorverwijzing naar de eerste (kleinere) editie van Commissaris Moordenaar! Een erudiet stukje commentaer, al zeg ik het zelf...HOEST-   :lol:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...