Ambreville Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 De nieuwe Stern is uit en heeft een trailer. Ik ben het even kwijt, ging er iemand de vertalingen overnemen? Imho een prachtserie met een ingebouwde hilariteit over menselijke dwaasheid. Quote Link to comment
bammar Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 Roarrr uitgeverij: We brengen Stern deel 3 en verder uit in een beperkte oplage van 500 exemplaren Normale Editie hardcover en 50 exemplaren Verzamelaars Editie… Quote Link to comment
JPAR Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 57 minuten geleden, bammar zei: Roarrr uitgeverij: We brengen Stern deel 3 en verder uit in een beperkte oplage van 500 exemplaren Normale Editie hardcover en 50 exemplaren Verzamelaars Editie… Ik weet niet of je daar gelukkig van moet worden? Je weet in ieder geval dat het een belabberde vertaling wordt met veel tekst- en schrijffouten Quote Link to comment
Chorasan Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 500 exemplaren HC, da's vrij beperkt, dat wordt vooraf intekenen dus? Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
eriktex Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Ik denk dat 500 een prima oplage is. Niet te vergelijken met een serie als Roodbaard of iets van Hermann. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Recommended Posts