Ga naar inhoud

Vervolgkaarten Stripwinkel Wonderland


Artur Bex

Recommended Posts

Ik heb even een vraagje. 'Lang' geleden heeft Stripwinkel Wonderland/Halfvier productions een reeks vervolgkaarten gemaakt die gebruikt werden om een speciale gelegenheid te benadrukken. Dat kon Pasen zijn, Kerst, Valentijn of wat er op dat moment goed uitkwam. De kaarten werden telkens door een andere tekenaar gemaakt en de tweede kaart sloot tekeningsgewijs aan op de eerste, de derde op de tweede enzoverder. Vaak zie je de creativiteit van de tekenaars en soms zie je ook wel eens mensen zonder inspiratie.

Nu vraag ik me af of er nog mensen zijn die deze verzameld hebben en of iemand weet hoeveel verschillende kaarten hiervan zijn. Ik vermoed dat de reeks begon rond 1992 en eindigde rond 1997.

Benieuwd of ik veel kaarten ontbreek...ik heb er zelf 38.

Link naar reactie
1 uur geleden, Tweetie zei:

Die winkel bestaat toch nog steeds? Kun je niet met hun contact opnemen, bv via hun Facebook en die vraag stellen? 

Goed voorstel Tweetie maar deze zet had ik al gemaakt vóór ik hier iets postte. 😉
Ondertussen kreeg ik op FB al bericht van iemand die zegt dat hij ze allemaal heeft en er 38 telt. In dat geval heb ik ze ook compleet. Ze begonnen met André Geerts en de laatste was van Yves Swolfs. Zo gaat de reeks ook bij mij.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...