Lamme Goedzak Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 On 5/28/2019 at 5:41 PM, JPAR said: Ik ben de komende dagen in Leuven en Mechelen. Zijn daar nog stripwinkels die ik kan bezoeken? Of misschien iets anders dat aan te raden is? In Leuven heb je het Besloten Land in de Parijsstraat en Gobelijn in de Mechelsestraat (200m van elkaar). Quote
JPAR Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 Ah, bedankt. Ga ik daar in ieder geval even kijken. Quote
mojo Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 Mechelen heeft de Stripkever op de Bruul. Zeker de moeite, zowel comics, manga als europese strips + een hoop in promo en boven tweedehands. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
JPAR Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 Top. Ga ik daar ook even kijken (als ik het kan vinden alhans ) Quote
mojo Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 Het is halverwege de hoofdshoppingstraat ongeveer, in een klein shoppingcenter. Ik werk in Mechelen, dus ik zou zeggen, ik laat je het zien, maar heb net een paar dagen verlof. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
JPAR Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 4 minuten geleden, mojo zei: Het is halverwege de hoofdshoppingstraat ongeveer, in een klein shoppingcenter. Ik werk in Mechelen, dus ik zou zeggen, ik laat je het zien, maar heb net een paar dagen verlof. Dat was zeer leuk geweest. Maar ik denk dat ik het zo ook ga vinden. Quote
dirk (monsieur toupet) Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Momenteel loopt de expo Holocaust en strips nog in de Dossinkazerne in Mechelen. Quote
Recommended Posts