linthout Posted January 21, 2021 Share Posted January 21, 2021 Gezocht: Kenya integrale (Leo) Groetjes Willy Quote Link to comment
lukoste Posted January 21, 2021 Share Posted January 21, 2021 Miljaar zelfs niet op lastdodo beschikbaar. https://www.lastdodo.nl/nl/items/2569125-kenya-integraal Als ik het me goed herinner was Kenya mijn eerste aankoop van Leo. Ondertussen staan de 6 integrales hier in de kast. Kenya en Namibia vind ik nog net een tikkeltje beter dan de Aldebarancyclus. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Op 21/1/2021 om 19:23, lukoste zei: Miljaar zelfs niet op lastdodo beschikbaar. https://www.lastdodo.nl/nl/items/2569125-kenya-integraal Als ik het me goed herinner was Kenya mijn eerste aankoop van Leo. Ondertussen staan de 6 integrales hier in de kast. Kenya en Namibia vind ik nog net een tikkeltje beter dan de Aldebarancyclus. Zelfs al heel lang niet op lastdodo. Zoek er al jaren naar. Ik blijf hopen dat Dargaud ooit eens herdrukt. Quote Link to comment
linthout Posted January 23, 2021 Author Share Posted January 23, 2021 OK, wordt te moeilijk. Losse delen dan? Iemand? Quote Link to comment
Bart 01 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 @linthout ik heb delen 1 tem 4 in SC die weg mogen. Laat maar weten als je interesse hebt? Quote Link to comment
linthout Posted January 25, 2021 Author Share Posted January 25, 2021 Ja hoor, interesse. Hoeveel wil je ervoor hebben? Ik weet niet waar je woont? Indien Vlaanderen kunnen ze misschien afgehaald worden of zo. Quote Link to comment
Bart 01 Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Ze zijn wel al gelezen, dus geen nieuwstaat: Zie je een ruil zitten met een paar urbanusstrips waarvan eentje met een klein tekeningetje voor mijn zoon? Ik moet wel eens luisteren welke hij nog ontbreekt. Ik woon in Ninove, maar kan in Lochristi wel iets regelen. Als ok, stuur ik je PB. Quote Link to comment
linthout Posted January 25, 2021 Author Share Posted January 25, 2021 Maar natuurlijk is dat OK!!! Lochristi is hier vlakbij. Ik woon in de Nijsstraat in Lokeren, dus dat is een boogscheut. Maar mijn vrouw, wielertoerist, wil ze misschien ook wel naar Ninove brengen. Als je je adres even geeft bekijkt ze het eens.. Stuur me anders een persoonlijk berichtje. Wordt geregeld op een of andere manier.!!!! Geeft niet dat ze leessporen hebben, ik wil ze vooral lezen. Ik heb hier niet zoveel Urbanussen, zeker niet veel oude. groetjes Willy Quote Link to comment
lukoste Posted January 26, 2021 Share Posted January 26, 2021 12 uren geleden, linthout zei: Ik heb hier niet zoveel Urbanussen, zeker niet veel oude. Wablieft!? Ik dacht dat een tekenaar elk verhaal tig keer zou hebben liggen Quote Link to comment
linthout Posted January 26, 2021 Author Share Posted January 26, 2021 Een van elk voor mezelf en nog wat auteursexemplaren. Ik heb meer dan 200 albums gemaakt... Van elk album tien exemplaren zou 2000 strips zijn. En ik heb ze al gelezen! Ik heb die ruimte nodig voor mijn verzameling. Quote Link to comment
Recommended Posts