Ga naar inhoud

9 zinnen uit 9 Robbedoezen! Raden maar!


cinco

Recommended Posts

Ik heb die albums niet bij de hand om de zinnen op te zoeken, maar ik zal eens gokken:


2. Happy Family

5. In Tokio

7. ? 

8. De Marsupilami is woest

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De covers. De plaatjes kon ik niet direct plaatsen in een album (en heb niet al mijn Robbedoezen bij de hand om op te zoeken), maar de covers kon ik ook online bekijken. Eens ik wist welke albums het waren, kon ik aan de hand van de quotes wel ongeveer afleiden bij welk album het hoorde.

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
13 minuten geleden, mojo zei:

De covers. De plaatjes kon ik niet direct plaatsen in een album (en heb niet al mijn Robbedoezen bij de hand om op te zoeken), maar de covers kon ik ook online bekijken. Eens ik wist welke albums het waren, kon ik aan de hand van de quotes wel ongeveer afleiden bij welk album het hoorde.

 

 

 

Ik had oorspronkelijk gedacht dat setting, kleurgebruik en tekenstijl van de plaatfragmenten wel zou helpen.

De Robbedoezen Van Cambré hebben bijvoorbeeld een zachtere inkleuring dan de strips van Yoann en Vehlmann.

En de oerwoudsetting in de middelste plaat kon ook al heel wat albums uitsluiten. Van het zwaardere lijnwerk viel dan weer de tekenstijl van Yoann af te leiden.

 

 

afbeelding.png.1effbf8c4e9d46a50506d5c4494e846a.png

 

Dan heb je die strook onderaan waar je de benen van het leviterende meisje uit de Tokio-strip kon opmerken.

En het gebruik van de Tarbot in de middelste strook kon ook nog zorgen voor een verdere schifting.

 

afbeelding.png.aa3c65eed61be838a8c4fcadc783b01c.png

Maar ja, ik vermoed dat de nieuwere albums niet zo op het netvlies gebrand liggen als de klassiekers.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...