Ga naar inhoud

Beoordeel het design van Ijzerlijm/Seccotine door verschillende tekenaars. (poll)


Beoordeel het design van Ijzerlijm/Seccotine door verschillende tekenaars op een schaal van 10.  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Franquin

  2. 2. Janry

  3. 3. Tarrin

  4. 4. Yoann

  5. 5. Cambré



Recommended Posts

2 uren geleden, cartoonesk zei:

In Avontuur in Australië ziet ze er toch anders uit dan de versie van Janry, die jij toont (uit Als in een droom?). Deze versie hier op mijn afbeelding toch een 9 of een 10! ;) 

 

 

Ja, ik kon maar 5 selecties maken, dus heb ik bij Janry voor Ijzerlijm uit Als In Een Droom gekozen.

Link naar reactie

Franquin: nog teveel de typische vrouw van tijdens de Franse censuur: geen vormen, vervelend karakter, ...

Janry: Ze is een vrouw! En bovendien eentje van vlees en bloed. En zeker in het laatste album: mi-wauw! Bovendien werd haar karakter uitgediept, en staat ze meer dan haar mannetje.

Tarrin: ik weet niet wat er precies mis was, maar ik hield niet van hoe ze hier in het verhaal werd gebracht. Weer helemaal de intrigante.

Yoann: ik hou niet van deze tekenstijl, het verhaal kon me ook niet bekoren. Nee dank je.

Cambré: gevoelsmatig ergens tussen Janry en Tarrin in. Leuk getekend, qua karakter oké. Maar ik mis de chemie uit de laatste van Janry.

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...