Yncke Posted January 7, 2022 Share Posted January 7, 2022 Tweede ronde. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Deze markt uit Taï Dor: Lük Bey B Dan mogen Opa en Eppo natuurlijk niet ontbreken. Rik yncke.be Link to comment
Boekenmagazijn Posted January 21, 2022 Share Posted January 21, 2022 Ik kan me niet herinneren dat Eppo en Opa vroeger zo onsympathiek waren, bij Uco gingen de grappen toch meestal ten koste van hun zelf, niet de klanten. Link to comment
Yncke Posted January 21, 2022 Author Share Posted January 21, 2022 A schept een zalige sfeer, en het soort overzicht waar je lekker naar kunt zitten kijken en in verdwijnen. En sowieso, geen sympathie van mij voor dat soort oplichterijen in B. yncke.be Link to comment
Ambreville Posted January 21, 2022 Share Posted January 21, 2022 B spreekt me helemaal niet aan. Niet denderend getekend en een gag die meer in een kwajongensstrip zou thuishoren. De gezellig, inzoomende markt van Tai-Dor benadrukt nog eens wat een talent we daar zijn kwijtgespeeld aan Dreamworks. Kung-Fu Panda maakt wel iets goed, maar ik zag Jean-Luc Serrano toch liever nog wat beedeetjes maken. Link to comment
Recommended Posts