Daan Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Iemand geïnteresseerd in 9 x Stripschrift uit de periode 2010-2013? De titels zijn van de omslagen geknipt en ik heb er met een finelinertje de verschijningsdatum erop geschreven. Verder verkeren ze in keurige staat. Als jij de verzendkosten betaalt stuur ik ze naar je op. Binnen Nederland kan dat voor €4,10 als brievenbuspakketje. Zo zonde om ze bij het oud papier te plempen, toch?
Robertkees Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Dag Daan, Ik wil ze wel van je overnemen. groet RJ
Daan Posted January 8, 2022 Author Posted January 8, 2022 Hoi Robertkees, Dat is prima. Ik kom er alleen net achter dat ze dan wel niet meer wegen dan 2 kg maar dat de stapel te hoog is om door de brievenbus te passen. Dat betekent dat de verzendkosten omhoogschieten naar €6,75 (pakket).
Peter Motte Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Kun je het niet naar een afhaalpunt van bpost sturen? Misschien is het dan goedkoper. Ik heb deze week 4,40 euro betaald voor bijna 2 kg in een tamelijk grote schoenendoos. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Tweetie Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 1 minute ago, Peter Motte said: Kun je het niet naar een afhaalpunt van bpost sturen? Misschien is het dan goedkoper. Ik heb deze week 4,40 euro betaald voor bijna 2 kg in een tamelijk grote schoenendoos. Is wat lastig, Daan woont in NL.
Daan Posted January 8, 2022 Author Posted January 8, 2022 41 minuten geleden, Tweetie zei: Is wat lastig, Daan woont in NL. En @Robertkees ook, toch?
Robertkees Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Ik woon in nl. Kosten zijn geen probleem. Zal ik je mijn adres via pb sturen? groet RJ
Daan Posted January 8, 2022 Author Posted January 8, 2022 2 uren geleden, Robertkees zei: Zal ik je mijn adres via pb sturen? Yep! Graag.
Daan Posted January 12, 2022 Author Posted January 12, 2022 Ze zijn op de post. Hier mag dus een slotje op.
Recommended Posts