cinco Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 Zijn er mogelijkheden om na te gaan binnen welke perimeter een wagen zich kan begeven rekeninghoudend met een afgelijnd tijdskader? Bijvoorbeeld tot welke plaatsen een auto zich in 10 minuten tijd kan begeven vertrekkende van punt a. Quote
Waldorf Posted March 15, 2022 Posted March 15, 2022 Je wil dus weten hoe groot de cirkel rond het vertrekpunt is? De gemiddelde snelheid van een auto in Vlaanderen is dertig kilometer per uur, dacht ik. Op tien minuten zit je dus vijf kilometer ver. Statistisch gezien. YMMV. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
cinco Posted March 15, 2022 Author Posted March 15, 2022 22 minuten geleden, Waldorf zei: Je wil dus weten hoe groot de cirkel rond het vertrekpunt is? De gemiddelde snelheid van een auto in Vlaanderen is dertig kilometer per uur, dacht ik. Op tien minuten zit je dus vijf kilometer ver. Statistisch gezien. YMMV. Ik vraag me af of er een meer gedetailleerd overzicht mogelijk is rekeninghoudend met de verkeersflow van elk van de optionele routes. Je geeft het vertrekpunt in en een tijdsduur en op een kaart wordt vervolgens een gebied gemarkeerd. Ik vermoed niet dat zo een toepassing bestaat bij route apps of online routeberekeningen. Quote
Peter Motte Posted March 15, 2022 Posted March 15, 2022 Of @cinco's hond is ontvoerd, of hij werkt aan een scenario. (cinco, niet de hond) Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts