Leesplezier Posted March 16, 2022 Posted March 16, 2022 Go West komt weldra (komende maanden) uit. Een compilatie van verschillende grote tekenaars. Mijn verwachtingen zijn weer hoog gespannen, maar ik heb de laatste tijd hierdoor de ene teleurstelling na de andere. Heeft iemand reeds de Franse editie gelezen en wat zijn de bevindingen hierover? Ik wil me echt behoeden voor een tegenvaller van een aankoop en vooral in dit genre dan. Western heeft echt een zwak punt bij me. Quote
mojo Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 Geen idee, maar ziet er wel tof uit. https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/saga-uitgaven-mei-en-juni-2022 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
beus Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 In elke eppo staat er nu elke keer een kort verhaal uit go West. Zoals te verwachten is het ene beter dan het andere Leesplezier 1 Quote
cartoonesk Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 Iedere keer als ik deze topic-titel lees, denk ik aan deze strip van Derib en Greg : Quote
Ambreville Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 2 hours ago, cartoonesk said: Iedere keer als ik deze topic-titel lees, denk ik aan deze strip van Derib en Greg : Hier, om je te helpen vergeten. Quote
cartoonesk Posted August 10, 2022 Posted August 10, 2022 17 uren geleden, Ambreville zei: Hier, om je te helpen vergeten. Nou! Bedankt! Weer een "vergeten strip" erbij! Quote
Recommended Posts