Ga naar inhoud

Boom Comic: Mummy's en Monsters!!


Recommended Posts

On 11/21/2020 at 9:21 PM, SouthEast Comics said:

Je bent wel crea-bea bezig met je covers. Nice! 

nu al DRIE holo-covers beschikbaar!
Dat is zooooo leuk om te doen en te zien, man!!!

LENTICULAR package.jpg

 

PS thanks on being #1 :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

image.thumb.png.7fda2600f218258e6e4fee8ea2459d2d.png

 

Nog een paar uur en dan is dit ook over en uit... fingers crossed of ik nog 9K kan halen :)

 

unlcoked8.thumb.PNG.099d803e5c4e48a07ab95cac26c70613.PNG

 

Leuke hoeveelheid stretchgoals zijn al "open" gebroken!

 

1353418815_IGGpromoFUNDED.thumb.png.1e8c8afca0f35f22e7f0686dbf8442e6.png

 

En dan later vandaag zal de Indiegogo het overnemen via Indemand!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 4 months later...

ik heb zoveel prachtig artwork verzameld, voor mijn nieuwe comic over mijn Mummy Mermaid.... dat ik het echt niet allemaal als variant cover kan inzetten!!

 

Dus ik ga er in Januari dan maar een artbook van maken!

Sliced_pinups.thumb.jpg.687fcfdea81b05e4a6d9b10c8d41b828.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 9/12/2022 om 15:35, Richard Boom-vavavoom zei:

ik heb zoveel prachtig artwork verzameld, voor mijn nieuwe comic over mijn Mummy Mermaid.... dat ik het echt niet allemaal als variant cover kan inzetten!!

 

Dus ik ga er in Januari dan maar een artbook van maken!

Sliced_pinups.thumb.jpg.687fcfdea81b05e4a6d9b10c8d41b828.jpg

 

Hoe regel je dat eigenlijk met de rechten? Gaat dat vlot of kruipt daar veel tijd in?

Link naar reactie

De mensen met wie ik samenwerk zijn erg gemakkelijk. Zie zeggen "artwork is voor jou, dus doe er lekker mee wat je wil" of het nu gaat om artbook danwel merchandise.

 

het is voor mij een hobby-project, dat is wellicht wel een dingetje. Anders was het als ik er een mega-project van 127.312$ van zou maken. En ze weten allemaal dat in dat geval (ik mag dagdromen) dat ik nog eens terugkom naar ze. Want zo ben ik wel.

 

Ondertussen kan iedereen zich al inschrijven!

 

https://www.kickstarter.com/projects/boomvavavoom/sisterhood-presents-mummy-mermaid-the-artbook/

 

banner.thumb.jpg.57e656555ecdf23d99f83b1221f0ac9a.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

60% van de pakketjes al verstuurd. Het gaat lekker :)
Ondertussen nog steeds verbaasd over de prachtige covers

afbeelding.thumb.png.2d77fd09336a8100adaff889521a37ad.png


 

Quote

 

All variant covers to Sisterhood #5.

Cover D-F: Tyler Kirkham, Stef Wilson, Elias Chatzoudis.

Cover A-C: Leonardo Meschini and Rich Ard and Gladys P. Nut aka CutieSquad

Lenticular cover: Martin Möntiel

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 12/13/2022 at 1:17 PM, Richard Boom-vavavoom said:

De mensen met wie ik samenwerk zijn erg gemakkelijk. Zie zeggen "artwork is voor jou, dus doe er lekker mee wat je wil" of het nu gaat om artbook danwel merchandise.

 

het is voor mij een hobby-project, dat is wellicht wel een dingetje. Anders was het als ik er een mega-project van 127.312$ van zou maken. En ze weten allemaal dat in dat geval (ik mag dagdromen) dat ik nog eens terugkom naar ze. Want zo ben ik wel.

 

Ondertussen kan iedereen zich al inschrijven!

 

https://www.kickstarter.com/projects/boomvavavoom/sisterhood-presents-mummy-mermaid-the-artbook/

 

banner.thumb.jpg.57e656555ecdf23d99f83b1221f0ac9a.jpg

 

On 12/15/2022 at 7:03 PM, Richard Boom-vavavoom said:

Parijzenaar/Montrealer VINZ EL TAB
Hollander JORIN EVERS
mountainman from Colorado MONTE M MOORE

dat zijn de coverartiesten!

1678625915_coverbycover.thumb.jpg.cf2f43d760da0f5bcc62843b58573378.jpg

 

 

Lancering: 23 01 2023 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik wil wel een volgende deel doen, maar omdat ik alles zelf moet financieren, hebben ik eerst meer buffer nodig. Mijn huidige project deed het 'aardig' maar is maar nét genoeg als financiering voor mijn volgende project.

Ik ben namelijk bezig om mijn tekenaars vooraf te betalen en niet meer een backend-deal.

 

Dus... .alles hangt af van het succes van een Kickstarter eigenlijk.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
14 hours ago, cinco said:

Heeft Carlos Ramos ook interiors gedaan of alleen cover?

 

 

interieurs :)

 

 

Quote

Ik heb in de nillies veel van zijn werk voor X-Men gelezen.

Dat is een andere Ramos, ben ik bang :)

Dat is HUMBERTO qua voornaam.

 

Ik mag mezelf roemen op grote namen als coverartiest, dat is zeker. Van Linsner tot Capullo tot Ebas tot Beachum tot Kirkham etc.  Maar iemand als Humberto Ramos is helaas onmogelijk!

 

En ik ben mega-blij met alle artiesten die interiors doen, maar niemand is op dit level, ben ik bang. Ze zijn allemaal geweldig op hun eigen manier, maar zoals eerder al aangekaart, tekenaars van het level Humberto Ramos inhuren voor interior art is onbetaalbaar voor me. Dan moet ik toch een loterijtje winnen :)

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

altijd leuk , vind ik dit!! van schets naar inks naar kleurtjes

 

afbeelding.thumb.png.f193c7f7f2053c5802274475aa81757c.png

 

Van schets tot ingekleurd stuk, te zien in het nieuwe ARTBOOK!

 

Artwork is van de geweldige Eliseu Gouveia uit Portugal: hij is de eerste persoon voor wie ik een baan scorede in strips. "Lorelei" voor Starwarp-concept.

Het zette me op een koers (via art agency Boom Art Department) om (vandaag 13 jaar) als hobbyist in het vak "comics" door te brengen en bijvoorbeeld met 150+ covers voor Zenescope, en vele andere projecten, waaronder Audi (ja, ik was projectmanager van een strip over een auto met getalenteerde Maria Laura Sanapo ) en Upperdeck.

 

Kleuren zijn van mijn geweldige go-to colorist Chris Hall

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
12 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

 

Ik mag mezelf roemen op grote namen als coverartiest, dat is zeker. Van Linsner tot Capullo tot Ebas tot Beachum tot Kirkham etc.  Maar iemand als Humberto Ramos is helaas onmogelijk!

 

 

Capullo als coverartist kunnen presenteren is ook absolute top.

 

afbeelding.thumb.png.131dd7ff4ffb72a09aa31e76bc7911c4.png

Link naar reactie

erg trots op, dat is zeker.

 

Capullo, Linsner (komt nog), Eric Basaldua, Tyler Kirkham, Adam Brown (komt nog), Ryan Brown, Elias Chadzoudis, Luci Parrillo, Juan Jose Ryp, Lorenzo Sperlonga (komt nog), Budd Root (komt nog).... Dat zijn me allemaal nogal namen. I am very lucky!!

 

Daar komt nog "The Dark One" (aka Greg Williams) bij en ook Mark Beachum. Beetje underground-helden.\

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 5 weeks later...

Volgende stap: TAROT KAARTEN :)

 

1b44fa2cef1e132637394b160cba89d9_original.thumb.jpg.989cf2e3cb98add6ad9589bafab207b4.jpg

 

Dit is een template.. wordt binnenkort uitgebreid met engelstalige booklets en meer. Lanceer ik denkelijk volgende maand.

 

"Waarom geen comic?" Want ik heb er in principe 2 klaar liggen

0d6ee84cdddd05ec209532b85b697565_original.thumb.jpg.6eaf2de2cdae016714a8968bca9b45a6.jpg

 

because I need cashflow :) om er nog meer te ontwikkelen :)

 

En dan ondertussen?

8e887310ae4848c0aed4ad758c38283c_original.thumb.jpg.823e926678a657cfdae8076ba2aea7b3.jpg

 

https://www.kickstarter.com/projects/boomvavavoom/sisterhood-tpb-v01-a-mummifying-experience

 

een collectie. Toch iets wat op een bucketlist hoort te staan :)

Een HC danwel een TPB zelfs :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

true that :)@cinco !!!

heb nu 2 comicprojecten voorgefinancierd en dat hakt er nogal in.
En wil er stiekem NOG eentje voorfinancieren.
Altijd fijner om artiesten al vantevoren te betalen, namelijk.

 

En ook is het leuk om af en toe naar een beurs te gaan en dan lekker wat schetsen bestellen. Wetende dat je dat ook doet vanwege de verdiensten vanuit Sisterhood.

En ook hier helaas nogal droog. En dat met Breda en Gent voor de boeg :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 5 months later...

VEEL te veel gedaan in 2023, waardoor mijn eigen project op de backburner kwam.
Helaas maar such is life.

Ondertussen bijna alles bij elkaar verzameld, volgorde van TPB en HC bepaald, maar ja, dan moet je zaken gaan designen!!

  • cover
  • dustcover
  • back cover
  • interior cover
  • voorwoord
  • chapter breaks
  • spine/rug

 

Leuke aan de chapter breaks is dat ik het nu TWEE keer moest doen omdat ik het design per ongeluk zonder layers had opgeslagen :)

8b62b3f29181f93bdb232621547ec786_original.thumb.jpg.6bdab97b94c56c4b2bbfb6e1935a5392.jpg

 

Nou, dat was weer een leuke evolutie, in ieder geval.

 

En toen eens gaan spelen met het FOREWORD

4d320a11cdbac673294bd09aefa02f61_original.thumb.jpg.286813a508bad52e87719a532bc4997d.jpg

 

Toen de Back Cover eens onder handen genomen.

 

01a78cfcf4e1ebf91902b0541d1595fb_original.thumb.jpg.41beeb4eac59632662ad7bb6bbb3a483.jpg

 

 

Nu moet ik nog aan de slag met

 

  • dustcover
  • back cover
  • spine/rug

En aangezien ik mijn #1 (dit is een collectie van #1-3 and then some) helemaal herkleurt heb, moet ik dat OOK nog doen.

O ja, en dan is de inhoud van de TPB anders dan de HC :)

 

O ja, en het formaat is OOK anders!

 

Welcome to the world of BOOM :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...