Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Yncke

Ynckes Nanomango

Recommended Posts

Thanks. :)

Me to, waar worden de strips juist gepost? De site zelf is nogal onduidelijk.

http://nanomango.livejournal.com/

Ik weet van hier en daar een verspreid initiatiefje, maar ik heb nog geen gecoördineerde plek gevonden voor de NaNoMangO. De actiefste die ik ken is op tumblr.

Ik heb de indruk dat je tekenstijl veranderd/geëvolueerd is?

Dat kan heel goed zijn. :) Ten opzichte van wat heb je dat gevoel?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ten opzichte van de andere dingen die hier gepost zijn door jou.

Ah, ja. De NaNoMangO is heel wat meer haastwerk dat de rest dat ik post. Gewone potloodpagina's zonder veel planning, zonder beschaafde lettering,...

Men kan minder anatomische incorrectheden waarnemen. Het ziet er over het algemeen wel goed uit. Ik zou het graag wel eens ingeïnkt zien. Of rechtstreeks in kleur...

Dat er nog geen fouten in zitten zal wel toeval zijn.

Inkten. Ghogh. Geen idee hoe ik die winterwolken zou moeten gaan inkten, bijvoorbeeld. (En rechtstreeks in kleur, daar heb ik de techniek niet voor. :s )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah, ja. De NaNoMangO is heel wat meer haastwerk dat de rest dat ik post. Gewone potloodpagina's zonder veel planning, zonder beschaafde lettering,...

Dat er nog geen fouten in zitten zal wel toeval zijn.

Inkten. Ghogh. Geen idee hoe ik die winterwolken zou moeten gaan inkten, bijvoorbeeld. (En rechtstreeks in kleur, daar heb ik de techniek niet voor. :s )

Dan is het haastwerk iets wat je staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik amuseer me er in ieder geval mee. 't Heeft veel weg van hoe ik als kind en tiener stripjes maakte... :)

Anyway, slechte paginaplanning in aantocht:

Zonnewind-1-28.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik schrijf heel graag dialogen. Met Per'Bat heb ik gelukkig de tijd om er dan ook nog grondig in te gaan snoeien, maar met het tempo van de NaNoMangO vrees ik dat je nogal wat gebabbel moet verdragen...

Zonnewind-1-35.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen