Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Tweetie

Dutch Comic Con - Winter 2018 edition

Recommended Posts

November 24-25

Met in ieder geval een aantal fraaie comic namen als gast:

BILL SIENKIEWICZ
GENE HA
YANICK PAQUETTE
MANUEL GARCIA
LEANDRO FERNÁNDEZ
MARGUERITE BENNETT

MARK CHIARELLO

Deel dit bericht

Link naar bericht

Silvester komt met:

• Gioux (Hauteville House)
  • Bojan Vukic (Merlijn de profeet)
  • Ben Westervoorde (André Hazes Stripbiografie)

Gioux komt als goedmakertje voor zijn afwezigheid in Breda. Ik geloof niet dat ik heel blij ben met dit 'goedmakertje'. Nu moeten de mensen die een beurseditie (€ 35,-) voor Breda besteld hadden naar Utrecht togen en daarbij nog eens een kaartje à € 21,- kopen om aan een tekening te komen. Als je besteld hebt en je bent er in Utrecht niet bij wordt het album naar je opgestuurd, voorzien van een handtekening... Ik weet het niet... Aan de ene kant een aardige kans om toch eens in Utrecht de Comic Con te bezoeken en dan daarbij een wel hele dure dedicace te krijgen, terwijl ik al een tekening van de man heb, of afgescheept worden met een simpel gesigneerd boek met een, in mijn ogen waardeloos omslagje en dito prentje. Ik vind dit niet fijn, zeg maar waardeloos. Silvio bedoelt het natuurlijk goed maar voor mij is dit echt een schijtconstructie. BAH 🤥

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 hours ago, Daan said:

Silvester komt met:

• Gioux (Hauteville House)
  • Bojan Vukic (Merlijn de profeet)
  • Ben Westervoorde (André Hazes Stripbiografie)

Gioux komt als goedmakertje voor zijn afwezigheid in Breda. Ik geloof niet dat ik heel blij ben met dit 'goedmakertje'. Nu moeten de mensen die een beurseditie (€ 35,-) voor Breda besteld hadden naar Utrecht togen en daarbij nog eens een kaartje à € 21,- kopen om aan een tekening te komen. Als je besteld hebt en je bent er in Utrecht niet bij wordt het album naar je opgestuurd, voorzien van een handtekening... Ik weet het niet... Aan de ene kant een aardige kans om toch eens in Utrecht de Comic Con te bezoeken en dan daarbij een wel hele dure dedicace te krijgen, terwijl ik al een tekening van de man heb, of afgescheept worden met een simpel gesigneerd boek met een, in mijn ogen waardeloos omslagje en dito prentje. Ik vind dit niet fijn, zeg maar waardeloos. Silvio bedoelt het natuurlijk goed maar voor mij is dit echt een schijtconstructie. BAH 🤥

Misschien kan je de beurseditie verkopen aan iemand die beurseditie nog niet heeft.  Want anders moet die persoon toch hetzelfde bedrag spenderen op DCC voor de beurseditie.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij dezen dan; iemand geïnteresseerd in de beursuitgave van Hauteville House? Gioux zal er een dedicace in maken tijdens de Heroes Dutch Comic Con!

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 minuten geleden, tuinmantvkijken zei:

Misschien domme vraag doen de stripdagen. Ook mee of alleen voorjaar of is nu defenitief klaar met de stripdagen ?  Er was een anquite gehouden toch ?

Beetje bijblijven Tuinman, de stripdagen doen deze wintereditie niet mee, maar zijn er in het voorjaar weer bij.

Dus nu is het een complete comic con zonder stripgedeelte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Lecram zei:

Beetje bijblijven Tuinman, de stripdagen doen deze wintereditie niet mee, maar zijn er in het voorjaar weer bij.

Dus nu is het een complete comic con zonder stripgedeelte.

Beetje bijblijven, Lecram 🙂, hierboven staat dat dat Silvester komt dus er is in ieder geval ook ook een stripgedeelte. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Tweetie zei:

Beetje bijblijven, Lecram 🙂, hierboven staat dat dat Silvester komt dus er is in ieder geval ook ook een stripgedeelte. 

Silvester staat net als DDB (als ze op cons staan) tussen de comic con stands in, ze zijn ook op dit soort dagen gericht op dat publiek....dus het is gewoon een Comic Con zonder enige inmenging van het Stripschap.......

Aangezien iedereen (op een rare vogel na 😄) begrijpt dat een Comic Con natuurlijk raakvlakken heeft met strips zullen er altijd stands tussen zitten (zoals nu Silvester, niet op de site) die ook voor stripliefhebbers interessant (kunnen) zijn.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen